קרדיט: חילופי המאמנים עובדים בקלנסווה (צילום: מדיה הפועל קלנסווה)

חוזרת לחיים: קלנסווה השיגה נקודה ראשונה לעונה

הפועל קלנסווה אומנם רק עלתה לליגה א׳ צפון, אבל כבר הספיקה לבצע חילופי מאמנים ולהפסיד בשני המחזורים הראשונים. אמש (שישי) מול שפרעם התפוצץ הסכר , וזאת לאחר הגעתו של המאמן אמיר כהן לקבוצה ואחרי אימון אחד כבר עמד על הקווים. אמש מול העולה הטרייה משפרעם הקבוצה נקלעה לפיגור אבל נבו מזרחי החזיר את הקבוצה למשחק וקלנסווה השיגה נקודה ראשונה לעונה.

קרדיט: חילופי המאמנים עובדים בקלנסווה (צילום: מדיה הפועל קלנסווה)

חוזרת לחיים: קלנסווה השיגה נקודה ראשונה לעונה

[adrotate group="4"]

לא כך רצתה לפתוח הפועל קלנסווה את עונתה הראשונה בליגה א׳. אוהד בוזגלו פתח את העונה על הקווים, אך עזב אחרי מחזור אחד בלבד. אחריו הגיע אורי קרגולה, אך התעודה שלו לא בתוקף ובמועדון חיפשו מאמן שיוכל לעמוד על הקווים. אחרי שבחנו מס׳ מאמנים ומו״מ ארוך, הגיע אמיר כהן שפתח את העונה בטירה במטרה לעשות סדר ולייצב את השורות , כדי להתחיל לצבור נקודות.

לאחר מהפכת המאמנים ומינוי המאמן אמיר כהן התייצבה קלנסוואה למשחק קשה נגד העולה משפרעם. אימון אחד בלבד היה לכהן המאמן החדש כדי להתרשם מהקבוצה ולבצע התאמות. כהן שינה את ההרכב, ביצע חילוף מנצח והוציא נקודה יקרה ראשונה לקלנסווה.

המשחק נפתח בגישושים מצד שתי הקבוצות כאשר שפרעם מעט היתה עדיפה, והיא גם זו שעלתה ראשונה ליתרון בעקבות טעות קשה בהגנת קלנסווה. עד המחצית המשחק היה שוויוני מבחינת יכולת עם יתרון 1-0 לאורחים משפרעם.

מחצית שנייה וחילוף כפול של כהן , עומר הלוי שלא היה במיטבו יוצא ובמקומו נכנס איתמר הופמן, כאשר דור מוסקוביץ פינה את מקומו לחלוץ המנוסה נבו מזרחי.

לא חלפו עשר דקות מפתיחת המחצית והחילופים של כהן השתלמו. קלנסווה הצליחה לאזן את התוצאה ל-1-1 משער של נבו מזרחי שרק נכנס לשחק.לאחר הבקעת השער קלנסוואה הייתה עדיפה על שפרעם ואף הגיעה למספר הזדמנויות.

כאשר לקראת הסיום החלה תקרית בין שני הקהלים והמשחק הופסק למספר דקות ,הפסקה שעצרה את המומנטום של קלנסווה והשליטה חזרה לרגלי שפרעם

עד לסיום לא נכבשו עוד שערים והמשחק הסתיים בתיקו 1-1 וחלוקת נקודות מוצדקת.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן