ירמיהו חולון גברה על מכבי יבנה, הבקעה ודימונה נפרדו בתיקו

המחזור השלישי בליגה א׳ דרום שוחק היום (שישי) וסיפק לנו כמה תוצאות מעניינות. הפועל הרצליה של ארז בנודיס ממשיכה ברצף הניצחונות עם ניצחון נהדר על כסייפה, בקעת הירדן ודימונה נפרדו בחלוקת נקודות, תיקו מאופס בין בית״ר ת״א בת ים למכבי שעריים ב, מרמורק לקחה שלוש נקודות על חשבונה של שמשון ת״א וירמיהו חולון גברה על יבנה. כל הפרטים בסיכום שלפניכם

ירמיהו חולון גברה על מכבי יבנה, הבקעה ודימונה נפרדו בתיקו

[adrotate group="4"]

ירמיהו חולון- מכבי יבנה 1-2

ירמיהו חולון של שלומי שלמה, ממשיכה להפתיע בשקט ובצניעות עם ניצחון נהדר על מכבי יבנה אחת מהקבוצות הטובות שנבנו העונה בליגה. מאור אסור כבש צמד עבור המארחת בסגול, עידן אדהנני הצליחה לצמק עבור האורחת מיבנה שעדין לא התאוששה מההפסד למרמורק בגביע. וליבנה שחולמת לעלות ליגה יש עוד הרבה על מה לעבוד לקראת המשך העונה.

ביתר תל אביב/ בת ים- מכבי שעריים 0-0

מי שצפה בשידור של המשחק כנראה התייאש באיזה שהוא שלב ובצדק, על כר הדשא ראינו משחק משעממם ומנומנם ללא כדורגל גדול והתוצאה בהתאם. תיקו מאופס וחלוקת נקודות שמשקפת את המשחק.

מועדון ספורט כסייפה- הפועל הרצליה 1-0

הפועל הרצליה עברה העונה למחוז הדרומי ועד כה היא מוכיחה לנו שהיא לא באה לשמש תפאורה , והיא רושמת ניצחון שלישי ברציפות מפתיחת העונה על חשבונה של כסייפה. זאת הרבה בזכות המאמן המוביל ארז בנודיס, ויש לנו תחושה שהרצליה תהיה אחת מהקבוצות הטובות ביותר בליגה. כובש השער לזכות הרצליה ירין מוגרבי.

הפועל מרמורק- שמשון תל אביב 0-1

הפועל מרמורק של דוד מרטן ממשיכה להוכיח לנו שהיא קבוצה צעירה ורעבה שגם יודעת להנות מכדורגל, מנגד שמשון ת״א עדין לא מוכנה מספיק לליגה ותצטרך להציג יכולת הרבה יותר טובה לקראת המשך העונה. למרות שנורתה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של ים כהן, דני רוזנבליט כבש מהנקודה הלבנה והעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות.

עירוני אשדוד- עירוני מודיעין 1-3

סוף סוף זה הגיע, והקבוצה של יוסי חכים שע״פ התחזיות צפוי להיות אחת מהקבוצות הטובות בליגה, פרצה את הסכר ולקחת שלושה נקודות ראשונות העונה ובעיקר העניקה נחת לאוהדים שלא היו מרוצים מהתוצאות של הקבוצה עד כה. מודיעין הייתה הראשונה לעלות ליתרון, אבל אז הצהובים התפוצצה עם שלושה שערים ורשמו ניצחון בכורה בליגה.

הפועל בקעת הירדן- מועדון ספורט דימונה 2-2

תוצאה שמשקפת את המשחק. כבר אמרנו שבקעת הירדן זו קבוצה שעושה צרות לליגה, ודימונה שנבנתה באחד מהתקציבים הגדולים בליגה הציגו יכולת שיוויונית מאוד.הבקעה הייתה הראשונה לעלות ליתרון, , דימונה הצליחה להשוות ולעשות מהפך כאשר על הצמד אחראי יוסף טוואבה. שחר בלילטי המנהיג הבלתי מעורער של הבקעה כבש צמד שערים במשחק ביניהם את שער השוויון והוביל לחלוקת נקודות.

 

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן