מ.כ ירושלים גברה 1-2 על הפועל ירוחם

אחרי שנקלעה לפיגור, הצליחה לעשות מהפך באחד המגרשים הקשים בליגה ואף נותרה בעשרה שחקנים. מ.כ ירושלים הצליחה לרשום ניצחון על חשבונה של הפועל ירוחם בחוץ. זה הניצחון השלישי השל הקבוצה שמכוונת גבוה העונה. מצטייני המשחק עידן חג׳ג׳ ודור מלכה סיכמו את המשחק

מ.כ ירושלים גברה 1-2 על הפועל ירוחם

[adrotate group="4"]

בכל מחזור מחדש ליגה ב׳ דרום ב׳ מספק לנו הרבה עניין. גם היום (שישי) התקיים מפגש פיקנטי בין שתי קבוצות איכותיות מאוד. מצד אחד, חניכיו של מוטי עטר מירוחם, כאשר למאמן הייתה התלבטות בנוגע לסגל הפותח.

מצד שני, הגאלקטיקוס של ליגה ב׳ מירושלים עם כמה שינויים בהרכב ללא אבירם זיאת בשעה, ולא נועם חפצדי. שתי הקבוצות רשמו עד כה שני ניצחונות והגיעו למשחק הזה ללא הפסדים כאשר עד למשחק ירוחם ספגה שער אחד בלבד, מ.כ ירושלים ללא ספיגות.

המשחק נפתח בקצב טוב מאוד עם הרבה לחץ מצד האורחת, אבל דווקא המארחת הייתה זו שעלתה ליתרון מהיר בדקה ה-5 משער של אלירן וסקר. מ.כ ירושלים לא התבלבלה והחלה לתקוף וגם מצאה את השיוויון אותו כבש מיקי רנדי. באמצע המחצית הראשונה כבר ראינו מהפך נהדר אותו הוביל דור מלכה שקבע 2-1.

תחת החום הכבד של שישי בצהריים בדרום הקבוצות עלו למחצית השנייה ובמהלך ירושלים נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של אוראל חורב. ירוחם לא הציגה כדורגל גדולה, אך הגיעה לכמה מצבים כיבוש ויכלה להשוות ולחלץ נקודה. אך הירושלמים שמרו על התוצאה חזרו הביתה עם 3 נקודות יקרות.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן