קרדיט: אמיר כהן יוביל את קלנסווה (צילום: גילה בוהדנה באדיבות אמיר כהן)

אמיר כהן סיכם את תנאיו בקלנסווה

אחרי מו״מ שהתנהל בין המאמן המוביל אמיר כהן, להנהלת הפועל קלנסווה שכבר הספיקה להחליף שני מאמנים מפתיחת העונה. סוכמו הדברים בין הצדדים וכהן צפוי לחתום במהלך היום בקבוצה שתשחק הערב מול בית״ר כפר כנא בגביע המדינה. כהן, צפוי לעמוד על הקווים במשחק הבא מול שפרעם

קרדיט: אמיר כהן יוביל את קלנסווה (צילום: גילה בוהדנה באדיבות אמיר כהן)

אמיר כהן סיכם את תנאיו בקלנסווה

[adrotate group="4"]

הפועל קלנסווה שרק עלתה העונה לליגה א׳ צפון פתחה את העונה על הקווים עם המאמן אוהד בוזגלו, אך אחרי מחזור אחד המאמן בחר להתפטר עקב חילוקי דעות. לאחר מכן, מי שתפס את מקומו הוא אורי קרגולה, שעבר מעמדת המאמן לעמדת הסוכן והספיק לעמוד על הקווים למחזור אחד בלבד, אך לקרגולה אין תעודת מאמן בתוקף והעולה הטרייה הייתה זקוקה למאמן מוביל במידיי.

בימים האחרונים, התנהל מו״מ מתקדם בין הקבוצה לאמיר כהן, שאף קיבל הצעות נוספות מקבוצות בליגה א׳ וב׳. בסופו כזכור, כהן פתח את העונה עם מ.ס טירה, אך בחר לעזוב את הקבוצה אחרי מחזור אחד בלבד. בסופו של דבר סוכמו הדברים בין הצדדים וכהן צפוי לחתום בקבוצה במהלך היום.

הפועל קלנסווה תפגוש היום את בית״ר כפר כנא במסגרת גביע המדינה בכדורגל, כהן לא יעמוד על הקווים. אם במהלך היום יחתמו הדברים הוא יערוך אימון בכורה מחר ויעמוד על הקווים במחזור השלישי של הליגה מול העולה הטרייה השנייה משפרעם.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן