צעירי כפר כנא הביסה את טירה, ואין חדש תחת השמש

ליגה א׳ צפון היא ליגה מסקרנת שבכל מחזור מחדש מספקת לנו הרבה מפגשים מעניינים. בכל שבוע, המנהל המקצועי צחי נהרדע יבקר במגרש אחר בליגה הצפונית ויספק לנו את נקודת המבט שלו על הקבוצות. השבוע הוא צפה בטירה מובסת מול צעירי כפר כנא

צעירי כפר כנא הביסה את טירה, ואין חדש תחת השמש

ליגה א׳ צפון היא ליגה מסקרנת שבכל מחזור מחדש מספקת לנו הרבה מפגשים מעניינים. בכל שבוע, המנהל המקצועי צחי נהרדע יבקר במגרש אחר בליגה הצפונית ויספק לנו את נקודת המבט שלו על הקבוצות. השבוע הוא צפה בטירה מובסת מול צעירי כפר כנא
[adrotate group="4"]

כמו בכל עונה מחדש, במ.ס טירה אין חדש תחת השמש ונראה שבטירה יש הרבה רצונות אבל אפס הפקת לקחים, כל עוד שעבד טיטי לא יבין שמה שלא עבד בעונות החולפות לא יעבוד גם כעת.בכל עונה מחדש טירה מצהירה שהיא רוצה להתמודד על עליית ליגה, הקהל תומך ומצפה ובסוף הקבוצה פותחת את העונה בצורה לא טובה, מצליחה להתאושש ולתת לקהל מעט תקווה ובסוף נשארת לעונה נוספת בליגה א׳.

בטירה אף פעם אין שקט, לא נותנים למאמנים לעבוד ובעונה הקודמת ראינו תחנת רכבת של ארבעה מאמנים שהגיעו ועזבו. העונה מחזור אחד הספיק לאמיר כהן, שבנה קבוצה טובה אומנם לא מספיק כדי לעלות ליגה והמאמן גם הודה בכך, אבל כן ניסה להתוות דרך ולהוביל לשינוי.

והנה מחזור אחד ללא כהן, וטירה חוזרת בדיוק למה שהיא הייתה בעונה הקודמת. ההרכב שבו האמין כהן השתנה, ומי שלוקחים חלק במשחק מול כפר כנא הם עידו גונן , ניר עזריה , דודו אדרי שחקנים שלא היו שחקנים הרכב אצל אמיר כהן, והתוצאה? היא הפסד מביש וספיגת ארבעה שערים מול צעירי כפר כנא, ועם כל הכבוד ויש הרבה אלו לא שחקנים שיובילו את טירה לצמרת. מה שלא הצליח בעונה החולפת וקודם לכן לא יעבוד גם כעת.

כאשר אמיר כהן לקח את המושכות הוא הבין שצריך לנקות אורוות, שהרי מה שלא עבד שלוש שנים לא יהפוך בין לילה למוצר עובד. טירה מגיעה למגרשה הביתי של צעירי כפר כנא הצנועה,מה שהיה על המגרש זה משחק של קבוצה אחת צעירה , אנונימית ורעבה. אל מול קבוצה שבורה שכל שחקן בשפת הגוף שלו רק רוצה שתבוא לו הצעה מקבוצה אחרת על מנת לברוח.

היו"ר טיטי עשה טעות שהסכים לקבל את ההתפטרות של כהן והיה חייב לתת לו יותר שקט מקצועי. לא יעלה על הדעת שזו טירה שרק לפני חודש שיחקה שווה בשווים מול אחי נצרת , האדומים אשדוד וכפר שלם.פשוט מי שהיה במשחק ראה קבוצה אחרת לגמרי.

אמיר כהן רצה לעשות מהפכה בסגל ולנסות להוביל את טירה להצלחות, בעוד בעוד היו״ר עבד טיטי רוצה להמשיך להיות המילה האחרונה בקבוצה גם אם זה לא נכון מקצועית ונשאר נאמן לחבריו מהעונה הקודמת עידו גונן , ניר עזריה ודודו אדרי. אותם שחקנים שלא הצליחו להוביל את טירה לעלייה.

לסיכום אין הרבה מה להרחיב. ככה לא עולים ליגה! ונראה שאם טירה תמשיך באותה מגמה ללא ניהול והובלה נכונה, לא רק שהיא לא תתמודד בצמרת היא גם תספוג הפסדים רבים. עבד טיטי וטירה נראים כמו קבוצת נוער בעוד צעירי כפר כנא מלאים בתשוקה ורעב.

בהצלחה לשתי הקבוצות בהמשך הדרך בתקווה . אני אמשיך לבקר במגרשים ולחוות את דעתי

צחי נהרדע
מנהל מקצועי

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן