ברגל ימין: הפועל רעננה גברה על טייבה 0-2

ליגה א׳ צפון נפתחה רשמית עם משחק נהדר בין שתי הקבוצות שנבנו במטרה לעלות ליגה, הפועל רעננה ומ.ס צעירי טייבה. שתי הקבוצות שמו למטרה לפתוח את העונה ברגל ימין, לרעננה זה עבד לטייבה פחות, ושני שערים של מוחמד עוואדה ורון אריה הביאו לרעננה 3 נקודות יקרות במשחק קשה במחזור הראשון

ברגל ימין: הפועל רעננה גברה על טייבה 0-2

ליגה א׳ צפון נפתחה רשמית עם משחק נהדר בין שתי הקבוצות שנבנו במטרה לעלות ליגה, הפועל רעננה ומ.ס צעירי טייבה. שתי הקבוצות שמו למטרה לפתוח את העונה ברגל ימין, לרעננה זה עבד לטייבה פחות, ושני שערים של מוחמד עוואדה ורון אריה הביאו לרעננה 3 נקודות יקרות במשחק קשה במחזור הראשון
[adrotate group="4"]

שתי הקבוצות שטוענות לכתר נפגשו כבר במחזור הראשון למשחק על הרבה כבוד עם חשיבות להמשך הדרך. רעננה רק הגיעה העונה לליגה א׳ צפון, זאת לאחר שרשמה ירידת ליגה מאכזבת ושמה למטרה לעלות ליגה כבר בסיום העונה לשם כך היא העמידה תקציב ראוי, את עידן בראון המצוין על הקווים וסוללה של שחקנים מובילים.

מנגד, טייבה של יגאל אנטבי הייתה בעונה הקודמת אחת מהקבוצות המובילות בליגה. טייבה ראתה את טבריה בורחת בעונה הקודמת לליגה הלאומית ויודעת שהעונה מלבד רעננה גם טירה נושפת בעורפת, גם בטייבה המטרה היא ברורה ויש רצון לעלייה. 

המשחק נפתח בקצב טוב וכבר מהפתיחה ראינו שתי קבוצות איכותיות מאוד, כבר במחצית הראשונה אליאור סיידר שחתם בשורות טייבה ועזב לרעננה זכה לשלל ״ברכות״ עסיסיות לקראת שבת.

בדקה ה-13 מוחמד עוואדה העלאה את הפועל רעננה ליתרון 0-1 ומרגע השער המשחק נפתח. כאשר טייבה התעוררה ואף החזיקה הרבה יותר בכדור, אך רעננה הייתה מתואמת יותר על המגרש. בדקה ה-30 פריצה נהדרת של טל איילה מהאגף השמאלי, אייילה מסר כדור לסלים עמאש, טייבה הייתה קרובה להשוות אך אחד משחקני רעננה מנע שער בטוח.

הייתה נוכחות גדולה מאוד של קהל טייבה שלא היה רגוע במשחק, ובאמצע המחצית שופט המשחק החליט לעצור היריבות עקב התפרעות של אוהדי טייבה. השופט ניגש למשקיף והנהלת טייבה ניגשה לאוהדים וביקשה מהם הלתרכז אך ורק בעידוד. ככל שחלפו הדקות המשחק היה אגרסיבי מאוד , רעננה נראתה הרבה יותר מסודרת מטייבה למרות שהחבורה של יגאל אנטבי הציגה יכולת טובה.  

בדקה ה-39 אמיר לביא במהלך נהדר עם כדור רוחב מצוין לאליאור סיידר, דקה לאחר מכן כדור קרן לזכותה של רעננה אמיר לביא מגביה מהקרן ניסיון נגיחה של אחד משחקני רעננה אך הכדור לא נכנס פנימה, והשער באוויר.

בדקות האחרונות של המחצית טייבה התעוררה חזרה לשלוט בכדור, וחיפשה את השוויון. לקראת סיום המחצית עומר בוארון יצא למתפרצת דהר קדימה ונותר אחד על אחד מול שוער אסף רז שיצא קדימה אבל בוארון פגע בקורה.  0-0 בסיום המחצית הראשונה.

במחצית השנייה טייבה ניסתה לחזור למשחק אבל החבורה של עידן בראון הציגה הגנה פנטסטית, אסי גומה בדקה ה-49 קיבל כדור נהדר מרן רול והיה קרוב לשוויון. אך ככל שהדקות הדקות חלפו לא ראינו מצבים ממשים.

בדקה ה-64 סלים עמאש ראה את הצהוב והקהל של טייבה לא היה רגוע, וגם הקבוצה על המגרש ואז הגיע מצב נהדר, כדור רוחב של שרעבי בדקה ה-70 סמוך לשער של רעננה אך הכדור הזה לא מצא כתובת. דקה לאחר מכן שוב כדור רוחב נהדר של שרעבי, ראול גרשומוב שולח את הראש וכמעט מוביל לשוויון, אך הכדור הולך לפינה הרחוקה ועובר את השער. 

למרות ההיתרון במרבית המשחק טייבה הייתה זו שדווקא שלטה בכדור, אבל התקשתה לייצר מצבים בעיקר במחצית השנייה. אנטבי ביצע מס׳ שינויים וחילופים.

בדקה ה-78 רעננה הייתה קרובה להכפיל רון אריה הצעיר עם כדור נהדר ישירות לשער של טייבה, אסף רז התעופף באוויר והדף את הכדור. בדקה ה-80 כמעט ראינו את השוויון לאחר שרן רול השתלט על הכדור הניף את רגל ימין ושלח בעיטה אדירה, אבל הכדור עבר את השער

שלוש דקות לסיום התשעים, בוארון עם חילופי מסירות לאריה ששולח כדור למשקוף. ראינו תיאום נהדר בין השחקנים וניצול לא נכון של תנומת ההגנה של טייבה. אך אריה הצעיר רצה, ואריה הצעיר השיג שער בדקה התשעים. רון אריה במתפרצת נהדרת שלח את הכדור אל השער ולא התבלבל מול אסף רז וקבע 0-2 ואת תוצאת המשחק.

לסיכום: אין ספק שהעונה ליגה א׳ צפון צפויה להיות הרבה יותר מעניינת מהדרום. עידן בראון עשה בנייה והכנה נהדרת עם רעננה לקראת העונה, וראינו על המגרש קבוצה שעומדת טקטית נכון ומחוברת היטב. רעננה קבוצה עם אופי חזק מאוד ושחקנים מובילים והיא אחת המועמדות המובהקות לעלייה. מנגד, לטייבה יש קבוצה איכותית מאמן מצוין וקהל של ליגת העל, הקבוצה תצטרך להפיק לקחים ועשות התאמות נכונות לקראת המשך הליגה בעיקר כשהקבוצה מכוונת לעלייה. 

עידן בראון המאמן המנצח אמר בתגובה: ״ אני מסכם את המשחק כסבל, סבלנו. טייבה קבוצה מצוינת, מאומנת שמשחקת כדורגל מהיר מרגל לרגל. יצרנו מצבים אבל בסופו של דבר רצנו הרבה עבדנו קשה וזה הספיק לניצחון.

בראון הוסיף ואמר: ״השליטה בכדור היייתה של טייבה, אבל הם לא הגיעו למצבים זה היה אצלנו יותר. הגענו למצבים שלנו אבל טייבה קבוצה מצוינת. אני חושב שיהיה קרב מאוד קשה, הליגה הצפונית מאוד איכותית להבדיל משנים קודמות, יהיה פה קרב קשה״

יגאל אנטבי המאמן המאוכזב אמר בסיום: ״אני יוצא מאוכזב מאוד, ציפינו לפתוח את העונה ברגל ימין, עברנו את החצי הראשון בצורה טובה רענננה לא הגיעה למצבים אנחנו הגענו למצבים אבל זה לא קרה. חצי שני גם ניסינו לא הצלחנו להבקיע הולכים מאוכזבים אבל הפנים קדימה״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן