ליגה לאומית: אחי נצרת גברה 1-2 על טבריה שעדין לא מצליחה להתרומם

למרות שהציגה יכולת טובה ואף סיקרנה את במשחקי גביע הטוטו, עירוני טבריה עדין לא מצליחה להשתלב מספיק בליגה. אמש (חמישי) הקבוצה רשמה הפסד ממהפך מאכזב מול אחי נצרת , וזאת אחרי שכבר עלתה ליתרון. אז מה קורה בטבריה? ולאן מועדות פניה?

ליגה לאומית: אחי נצרת גברה 1-2 על טבריה שעדין לא מצליחה להתרומם

למרות שהציגה יכולת טובה ואף סיקרנה את במשחקי גביע הטוטו, עירוני טבריה עדין לא מצליחה להשתלב מספיק בליגה. אמש (חמישי) הקבוצה רשמה הפסד ממהפך מאכזב מול אחי נצרת , וזאת אחרי שכבר עלתה ליתרון. אז מה קורה בטבריה? ולאן מועדות פניה?
[adrotate group="4"]

המחזור השלישי בליגה הלאומית יצא לדרכו אמש עם ערב של משחקים מסקרנים. אחד מהמשחקים הבולטים הוא המפגש בין אחי נצרת לעולה החדשה עירוני טבריה, שרשמה הפסד מאכזב אחרי תיקו מאופס במחזור הקודם. אותה עירוני טבריה שרק עלתה ליגה, ומושקעת לא רחוק במספרים מהגלקטיקוס של הפועל אום אל פאחם.

אז מה בעצם קורה בקבוצה מעיר הכנרת? קבוצתם של מיקי ביתן ואריה קלמנזון עדין לא מצליחה להמריא. קריאות הקהל במגרש וגם במדיה לפיטורי המאמן אלירן חודדה הולכים וגוברים, ולא מן הנמנע שמהלך כזה מתבקש לאור ההשקעה האדירה של הבעלים אל מול יכולת לא טובה במגרש של שחקניו של חודדה וניהול משחק לא טוב של המאמן. לא כל מה שטוב לליגה א׳ גם מתאים לליגה הלאומית.

בהתייחסות ליריבה אחי נצרת, הגיעה למשחק לאחר שבמחזור הראשון לא השכילה לנצח את הקבוצה החלשה מאשדוד, וסיימה בתיקו מאופס ובמחזור השני הפסידה למכבי פתח תקוה החזקה סוף סוף מנצחת את הקבוצה החזקה (על הנייר) מעיר הכנרת.

מנגד, עירוני טבריה מפתיחת העונה בליגה הלאומית רשמה ניצחון בודד אחד על הפועל עכו משער שהגיע חמש דקות לסיום. לאחר מכן הגיע התיקו המאופס מול היורדת הפועל נוף הגליל ואמש הפסד מאכזב ממהפך של אחי נצרת וזאת אחרי שטבריה הייתה הראשונה לעלות ליתרון. הגלקטיקוס מהכנרת עם 4 נקודות מתוך 9 אפשריות.

לסיכום: בהתייחסות למה שהקבוצה מעיר הכנרת מציגה עד כה השאלה הנשאלת היא האם בחירת שחקנים להרכב ע"פ שמות או ע"פ יכולת? מדוע אביתר ברק המצוין שפרח בתקופתו של אמיר כהן בטבריה גם על חשבון אבירן תורג'מן הוותיק וראול גרשומוב לא ראוי להרכב? ומדוע ניר אברג'יל שגילה יכולת טובה עד כה גם כן נמצא בספסל?


עד שהקבוצה תצליח להשתלב בליגה היא תצטרך לבצע שינויים והתאמות נכונות כי הליגה הלאומית זאת אופרה אחרת לגמרי. בהרכב הקבוצה ניתן לראות גלקטיקוס בקנה מידה של ליגה לאומית, ואנו שוב אומרים למרות שהקבוצה רק מתכננת לתקוע יתד אנחנו בטוחים שבטבריה יש שאיפות גם לנסות להעפיל לפלייאוף ועם שמות לא בטוח מגיעים לשם מי שטוב שישחק.

ע״פ מקורות מתוך המועדון מעמדו של אלירן חודדה מתחיל להתערער והוא עלול לאבד את חדר ההלבשה שלו. במחזור הבא טבריה תפגוש את רמת השרון שעברה טלטלות בטרום העונה ועל הקוים מעמידה מאמן צעיר מאוד ללא נסיון ובסה"כ בן 24 בדמותו של חי אבייב. האם המאמן הצעיר מרמת השרון יוביל את קבוצתו לניצחון? דבר שעלול להביא לפיטוריו של שחקן העבר והמאמן המנוסה מטבריה?

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן