פרויקט השחקנים החופשיים חלק ב׳

רגע לפני פתיחת העונה בליגות הנמוכות, מרבית הקבוצות עדין לא השלימו את תמונת הסגל שלהם לקראת העונה הקרובה, ויש לא מעט שחקנים איכותיים פנויים בשוק. אתר דריבל בפרויקט מיוחד מספק לכם את כל המידע על שחקנים שעדין ללא קבוצה

פרויקט השחקנים החופשיים חלק ב׳

רגע לפני פתיחת העונה בליגות הנמוכות, מרבית הקבוצות עדין לא השלימו את תמונת הסגל שלהם לקראת העונה הקרובה, ויש לא מעט שחקנים איכותיים פנויים בשוק. אתר דריבל בפרויקט מיוחד מספק לכם את כל המידע על שחקנים שעדין ללא קבוצה
[adrotate group="4"]

ניסן דנון (29) קשר
דנון הוא אחד מהשחקנים המסקרנים שעדין חופשיים. הוא גדל במחלקות הנוער של הפועל ראשון לציון וסקציה נס ציונה, ואף הספיק לשחק ברמות הגבוהות במדי הפועל כפר סבא, מכבי נתניה והפועל ראשון לציון. במהלך העונה הקודמת הוא שיחק בשמשון כפר קאסם, אך קרע צולבת עבר שיקום וכעת הוא מוכן לאתר הבא שלו. דנון חתם בשעריים אך הדברים לא התחברו והוא מחפש קבוצה חדשה.

דניאל אגמי (24) קשר
אגמי נחשב לקשר צעיר ומוכשר מאוד שהיה מחוזר ע״י לא מעט קבוצות בליגה א׳, ולבסוף מצא את מקומו אצל העולה הטרייה מכבי יפו , אך הדברים לא הסתדרו ואגמי כרגע שחקן פנוי שיכול לשדרג כל קבוצה בליגה א׳. הא נחשב לשחקן מהיר, רעב לכדור ועם הרבה כישרון.

אביב קמשו (25) שוער
השוער אביב קמשו מחפש קבוצה לקראת העונה הקרובה. הוא גדל במחלקות הנוער של הפועל באר שבע, ובעונה הקודמת שיחק במדי שגב שלום מליגה ב׳ דרום ב׳ ועזר לקבוצה להישאר בליגה. קמשו שיחק בקבוצות כמו: בני אילת, הפועל ירוחם ומכבי עירוני נתיבות.

ליאל אוזילוב (21) קשר
שחקן צעיר ומוכשר שגדל במחלקות הנוער של הפועל תל אביב והפועל ראשון לציון. בעונות האחרונות שיחק בעוצמה חולון והוא מחפש בקבוצה ממרכז הארץ. ליאל יכול לתפקד כקשר מתחת לחלוץ וכ50/50.

אייל אליאס (25) קשר
אליאס נחשב לקשר מוכשר מאוד שיכול לשדרג כל קבוצה. הוא בכושר טוב, שחקן מהיר שעושה הרבה צרות לקבוצות על המגרש. בשתי העונות האחרונות הוא שיחק בבית״ר קריית גת, ולפני כן במכבי קריית מלאכי מ.ס באר שבע ועוד. לקראת העונה שבפתח הוא מחפש את האתגר הבא שלו.

עמית קקון (26) כנף
שחקן הכנף שגדל במחלקות הנוער של טובורק ומכבי נתניה, יכול לשחק מתחת לחלוץ וככנף שמאל. שיחק בעונות האחרונות בהפועל בית שאן, שמשון בני טייבה, בית״ר פתח תקווה ועוד.

עמית יפרח (23) מגן
שחקן ההגנה הצעיר עדין ללא קבוצה לקראת העונה הקרובה. הוא יכול לתפקד גם כמגן ימני וגם כשמאלי, שיחק בקבוצות כמו בית״ר קריית גת, מכבי ציון שדרות, צעירי רהט וועד.

עידן אשטיא (20) כנף
השחקן הצעיר והמוכשר שגדל במחלקות הנוער של מ.ס אשדוד ואף רשם הופעות בקבוצות הנערים של הנבחרת, מחפש קבוצה לקראת העונה הבאה. הוא שיחק בבליגת העל לנוער במדי מ.ס אשדוד, וכשעלה לבוגרים בהפועל אשקלון וכסייפה. יכול לשחק ככנף ומתחת לחלוץ.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן