פרויקט השחקנים החופשיים

רגע לפני פתיחת העונה בליגות הנמוכות, מרבית הקבוצות עדין לא השלימו את תמונת הסגל שלהם לקראת העונה הקרובה, ויש לא מעט שחקנים איכותיים פנויים בשוק. אתר דריבל בפרויקט מיוחד מספק לכם את כל המידע על שחקנים שעדין ללא קבוצה

פרויקט השחקנים החופשיים

רגע לפני פתיחת העונה בליגות הנמוכות, מרבית הקבוצות עדין לא השלימו את תמונת הסגל שלהם לקראת העונה הקרובה, ויש לא מעט שחקנים איכותיים פנויים בשוק. אתר דריבל בפרויקט מיוחד מספק לכם את כל המידע על שחקנים שעדין ללא קבוצה
[adrotate group="4"]

שגיא בן יצחק (28)- שוער
שגיא נחשב לשוער מוכשר מאוד ששיחק בעבר בקבוצות כמו: הפועל ירושלים, מעלה אדומים וירמיהו חולון. את העונה הקודמת הוא פתח ללא קבוצה מסיבות אישיות, ואחרי מס׳ הצעות הוא החליט להצטרף לבני לוד. בן יצחק ידע שמצפה לו אתגר לא פשוט, ושקבוצתו מועמדת פוטנציאלית לרדת ליגה. אך השוער לא חשש, והחליט להצטרף לקבוצה על מנת לעזור לה לנסות לעמוד במטרותיה. בני לוד אומנם ירדה ליגה, אבל השוער המוכשר היה לאחת מנקודות האור בין קורות השער. כעת הוא מחפש את האתגר הבא שלו.

אייל דנין (27)- כנף
דנין הוא אחד מהשחקנים האיכותיים ביותר שעדין פנויים בשוק, והוא ממתין לקבוצה איכותית עם אתגר. לדנין רזומה נהדר בליגה הלאומית שם שיחק במדי הפועל רמת השרון, הפועל נוף הגליל, הפועל ראשון לציון והפועל ירושלים ועוד. בעקבות פציעה שחווה כששיחק בהפועל ירושלים כעוד הייתה הפועל קטמון, הוא ירד בשנה וחצי האחרונות הוא לשחק בליגות הנמוכות במדי הפועל הרצליה, שם הציג יכולת נהדרת ושותף בכל המשחקים כשחקן הרכב.

נזאר אבו קטיפאן (24)- מגן
שחקן ההגנה הצעיר והאיכותי עדין לא חתם בקבוצה לקראת העונה הנוכחית. הוא גדל במחלקות הנוער של מכבי ת״א והפועל ת״א, ושיחק בליגת העל לנוער במדי עירוני קריית שמונה. הוא הספיק לשחק בבני לוד כשעוד הייתה בליגה הלאומית, הפועל כפר שלם, עירוני אשדוד, בית״ר נורדיה וגם בליגה הפלסטינית. אבו קטיפאן נחשב לשחקן מוכשר מאוד ולחיזוק מצוין עבור חוליית ההגנה של כל קבוצה.

אביאל שלי (23) – כנף
שחקן הכנף הצעיר פותח כבר עונה חמישית כשחקן בוגרים, וחולם לעשות את קפיצה המדרגה לליגות הבכירות יותר. שלי, שחקן מהיר ופיזי יכול לשחק ככנף ימין ושמאל ועובד קשה על המגרש. הוא שיחק בעונה הקודמת במכבי ב״ש מליגה ב׳ דרום ב׳ והיה לשחקן הרכב ובעונות הקודמות במדי צעירי רהט, מכבי קריית גת כשעוד הייתה בליגה א והפועל ירוחם.

ברק אברג׳ל (27)- שוער
אברג׳ל גדל במחלקות הנוער של מכבי ת״א , ובגיל נוער שיחק במכבי פתח תקווה והפועל רמת גן. ברק שיחק בליגות הנמוכות בליגה א׳ וב׳ בקבוצות כמו עירוני בית דגן, קריית אונו והפועל מרמורק. אשר בעונה הקודמת הוא שימש כשוערה של הכח עמידר רמת גן ורשם עם הקבוצה הישארות בליגה.

מרדכי אברהם (24) – מגן שמאלי
אברהם שחקן חיובי מאוד על המגרש ובחדר הלבשה. הוא משחק בעמדת המגן השמאלי, ומאופיין בעבודה קשה על המגרש והרמות טובות. הוא שיחק בשנים האחרונות בעיקר בליגה ב׳ הצפונית בקבוצות כמו כפר כמא, בית שאן ועוד. כאשר בעונה הקודמת הוא היה חלק בלתי נפרד מהעונה הנהדרת של עירוני נשר מליגה א׳ צפון. כעת הוא מחפש קבוצה חדשה.

דריק ג'יימס (23)- חלוץ
ג׳יימס מתנשא לגובה של 1.92 ס"מ, הוא גבוה וחזק בעל טכניקה טובה ובעיטה מצוינת. בעונה החולפת הוא שיחק בהפועל אזור שם כבש 4 שערים נגד כל קבוצות הצמרת , עונה לפני כבש 10 שערים בשיכון המזרח , עובד קשה עם מאמנים אישיים ונחשב לשחקן עם נתונים נהדרים.

אלמוג חמי (19)- חלוץ
חצי נחשב לשחקן התקפה צעיר שעובד קשה מאוד , חזק ומהיר עם משחק ראש טוב בגובה 1.81 ס"מ. בנערים קרע רשתות יודע לתת גולים , בנוער קצת נעצר מבחינת מספרים אבל הוא שחקן עם פוטנציאל גדול.

דן אבוטבול (24)- חלוץ/ כנף;
אבוטבול שחקן ההתקפה הצעיר מחפש קבוצה שיוכל לממש בה את הפוטנציאל שלו. הוא נחשב לשחקן התקפה מוכשר מאוד, ששיחק בעבר בהפועל כפר סבא ומ.ס טירה. בעונה הקודמת הוא שיחק במדי בני אילת, היה דומיננטי מאוד בשורותיה והיה שותף להישארות הקבוצה בליגה במדיה כבש ארבעה שערים בכל המסגרות.

אביב צדוק (21) -כנף
שחקן הכנף הצעיר עדין ללא קבוצה לקראת העונה הקרובה. הוא נחשב לשחקן זריר מהיר מאוד וטכני. בעונה האחרונה הוא שיחק בהפועל גדרה מליגה ב׳ דרום ב׳.

שחר מזרחי (22)- מגן
המגן הצעיר גדל בהפועל ראשון לציון. בעונה שעברה הגיע למכבי שעריים אך לא קיבל מספיק הזדמנות . מזרחי נחשב למגן פיזי ומהיר פוטנציאל טוב.

Subscribe
Notify of
1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments

שלום ובוקר טוב מה שלומך נעים להכיר שמי נעם ואני סאקוט אני גם אשמח לעזור למי מהשחקנים בליגות הנמוכות שמעוניינים לחפש קבוצה

1
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן