עירוני כסייפה מתכוננת לפתיחת העונה

אחרי שלא היה ברור במהלך הקיץ עתידה של הקבוצה, בכסייפה עובדים קשה על מנת לבנות תלכיד מנצח ואטרקטיבי גם לעונה הקרובה. השאיפה המרכזית לבנות קבוצה שמבוססת על שחקנים צעירים כאשר הקבוצה ערכה מס׳ החתמות איכותיות ומתחילה להיבנות

עירוני כסייפה מתכוננת לפתיחת העונה

אחרי שלא היה ברור במהלך הקיץ עתידה של הקבוצה, בכסייפה עובדים קשה על מנת לבנות תלכיד מנצח ואטרקטיבי גם לעונה הקרובה. השאיפה המרכזית לבנות קבוצה שמבוססת על שחקנים צעירים כאשר הקבוצה ערכה מס׳ החתמות איכותיות ומתחילה להיבנות
[adrotate group="4"]

העונה הקודמת עבור מועדון הכדורגל עירוני כסייפה, הייתה עונה היסטורית. הקבוצה פתחה את העונה לא בתקציב גדול, עם מינוס תשע נקודות בעונה של ארבע יורדות. בסופו של דבר כסייפה הייתה לאחת מהקבוצות האטרקטיביות בליגה. תחת ידו המאמנת של דורון ממן המנוסה, כשלצידו העוזר הצעיר והמוכשר מור בן עמי, כסייפה הציגה כדורגל אטרקטיבי והצליחה להבטיח הישארות לעונה נוספת בליגה א׳.

במהלך הקיץ לא היה ברור לאן מועדות פנייה של הקבוצה, מה התקציב שיעמוד לרשותה והאם היא תצליח להעמיד תלכיד שיצליח לתקוע יתד בליגה גם העונה. כשהדברים התבהרו בעירוני כסייפה התחילו לעבוד. את הקבוצה מוביל היו״ר עדנאן אלעמור, על הקווים הצוות המקצועי ממן/ בן עמי ובכסייפה רוצים לבנות תלכיד מנצח שיהיה מבוסס על רוח צעירה ולוחמת.

לפני החתמתם של השחקנים הצעירים מי שימשיך לשחק בקבוצה הוא מורד אבו ענזה, החלוץ המנוסה שרק משבתח עם השנים. אבו ענזה , שיחק בעברו בקבוצות כמו מ.ס אשדוד, בני לוד, מכבי אחי נצרת, הפועל עכו ועוד. ענזה יוביל את ההתקפה של הקבוצה וגם יעניק לשחקנים הצעירים הרבה מהניסיון שלו.

כמו כן, הקבוצה ביצעה מס׳ החתמות מסקרנות. הקבוצה החתימה את הבלם המנוסה אדיר עטיה, ששיחק בעונה הקודמת בעירוני נשר והיה בורג מרכזי בהצלחת הקבוצה. לעמדת השוער הקבוצה החתימה את רז רחמים, שגדל במחלקות הנוער של הפועל ב״ש, שיחק בליגה הלאומית ואשתקד בהפועל מגדל העמק והיה בורג מרכזי בהישארות הקבוצה בליגה. אליהם הצטרף גם רואי אביטן, בנו של המאמן ניסו אביטן.

במהלך הימים האחרונים כסייפה החתימה עוד מס׳ שחקנים נוספים. הצטרף לקבוצה ואסים אלאטרש, ששיחק בעונה הקודמת בחורה מליגה ג׳ וחוזר לקדנציה נוספת במועדון.

כמו כן, גם נועם בסטקר ממשיך לעונה נוספת בקבוצה, כאשר בעונה הקודמת הוא כבש שלושה שערים בכל המסגרות והיה שותף להישארות הקבוצה בליגה. שחקן נוסף שיצטרף לכסייפה הוא סאלי גנון, שגדל במחלקות הנוער של הפועל באר שבע ובכסייפה טוענים כי הוא שחקן עם פוטנציאל גדול מאוד.

למרות שהקבוצה התחיל לעבוד באיחור ביחס לשאר הליגה, בכסייפה עובדים במרץ כדי להתכונן לפתיחת העונה ובמטרה לבנות קבוצה שתתבסס השנה על שחקנים צעירים ורעבים .

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן