עכשיו זה סופי: מ.ס שיכון המזרח תישאר בליגה ב׳

רגע לפני פתיחת העונה, מ.ס שיכון המזרח קיבלה בשורה חלומית, וזאת לאחר שהקבוצה הפסידה במשחקי המבחן וירדה ליגה. כעת, לאור התפרקותה של מ.כ ערד, שיכון תישאר לעונה נוספת ותשחק בליגה ב׳. אלי אמסלם: ״אני מודה לבורא עולם שהעניק לנו את המתנה הזו״

עכשיו זה סופי: מ.ס שיכון המזרח תישאר בליגה ב׳

רגע לפני פתיחת העונה, מ.ס שיכון המזרח קיבלה בשורה חלומית, וזאת לאחר שהקבוצה הפסידה במשחקי המבחן וירדה ליגה. כעת, לאור התפרקותה של מ.כ ערד, שיכון תישאר לעונה נוספת ותשחק בליגה ב׳. אלי אמסלם: ״אני מודה לבורא עולם שהעניק לנו את המתנה הזו״
[adrotate group="4"]

הכדורגל מתחלק לרגעים מרגשים, וגם לרגעים לא פשוטים כמו: הפסדים, אכזבות וירידת ליגה. מועדון הכדורגל שיכון המזרח חווה זאת על בשרו בעונה הקודמת. מנכ״ל הקבוצה אלי אמסלם, מכנה את העונה החולפת בתור הקשה ביותר בעשרים שנה האחרונות של המועדון.

כזכור, שיכון המזרח רשמה עונה קשה. הקבוצה נקלעה לקשיים כלכליים, שחקנים שיחקו במשך כחמישה חודשים ללא משכורות, ובכל זאת הגיעו לאימונים ועשו הכל כדי לנסות להשאיר את הקבוצה בליגה. המאמן עופר בכר הגיע ליצב כדי את השורות עם רצף ניצחונות בסיום העונה, אבל זה לא עזר לשיכון המזרח שהפסידה במשחקי המבחן מול מכבי רמלה וירדה ליגה.

בחלק הדרומי יותר שעל המפה, ישנה מ.כ ערד, שעשתה עונה הירואית אשתקד וזאת הרבה בזכותו של המאמן המוכשר שהוביל אותה על הקווים רמי ג׳ורנו. ערד נבנתה בתקציב נמוך מאוד, בסגל קצר ולא עם שמות גדולים אבל עם הרבה לב ונשמה. ובעונה לא פשוטה הקבוצה הצליחה להציג כדורגל חיובי והתקפי , הבטיחה הישארות בליגה ואף סיימה את העונה במקום מרשים והשלישי של הפלייאוף התחתון.

הסיפור המיוחד מאחורי שתי הקבוצות מתחיל במהלך הקיץ. אחרי עונה הירואית הוחלט בערד כי לא יעמידו תקציבים לעונה הנוכחית ושהקבוצה לא תירשם לעונה הקרובה בליגה ב׳.הבשורה המרה היממה כל חובב ליגות נמוכות, אבל דווקא בצד השני קבוצה נוספת קיבלה הזדמנות. בשיכון המזרח לא שמחו מהתפרקותה של ערד, אבל ידעו שזאת האופציה היחידה שתאפשר לקבוצה להישאר בחיים ולשחק לעונה נוספת בליגה ב׳.

אמש, הסאגה הסתיימה וההתאחדות לכדורגל הודיעה כי שיכון המזרח תשחק לעונה נוספת בליגה ב׳ דרום ב׳, ותשובץ בליגה על חשבונה של מ.כ. ערד.

במכתב נכתב: ״ בתום מועד הרישום התברר כי קבוצת הכדורגל מועדון כדורגל ערד, לא השלימה את כל הליכי הרישום כמתחייב בתקנון היסוד ולא נרשמה במועד ולא לא תשתתף במשחקי ליגה ב׳ בעונה הבאה״.

בעקבות העובדה שערד לא נרשמה לעונת המשחקים הקרובה, לועדת ליגה וגביע יש את הסמכות לשבץ במקום שהתפנה קבוצה. בעקבות המצב הוחלט כי שיכון המזרח שהשתתפה במשחקי המבחן והפסידה למכבי רמלה, היא זאת שתשחק בליגה ב׳ במקומה של ערד.

זהו יום חג עבור אנשי שיכון המזרח, ובעיקר בשביל האיש המזוהה ביותר עם המועדון המנכ״ל והלב הפועם של שיכון המזרח, אלי אמסלם, שאמר בתגובה לאתר דריבל: ״ זה אחד הימים המאושרים שלי אחרי העונה הקשה ביותר שידעתי ב 20 השנים האחרונות. אמנם זה היה המון זמן באוויר, אך השמחה וההקלה היא מאוד גדולה ברגע שקיבלנו אישור רשמי לכך״

אמסלם הקדיש את הבשורה לשחקנים במועדון ואמר: ״ אני שמח בשביל המועדון היקר הזה ובשביל השחקנים הגברים שלי שאני פשוט מוריד את הכובע בפניהם, ששרדו את העונה הקשה אשתקד ללא שכר במשך 5 חודשים והגיעו לכל אימון ומשחק ונתנו מעצמם הכל ועכשיו באנו על שכרנו.

עוד הוסיף ואמר: ״רשמנו סיום עונה הירואי עם 5 ניצחונות רצופים תחת הדרכתו של המאמן הענק עופר בכר שייצב את השורות והפיק מכל שחקן את המקסימום.אני מודה לבורא עולם שהעניק לנו את המתנה הזו אחרי העונה הכל כל קשה ומתישה שעברנו״.

כעת, לאחר שהקבוצה קיבלה את הבשורה שהייתה באוויר באופן רשמי, בשיכון המזרח יכולים להמשיך בהכנות לקראת העונה שבפתח, וזאת תוך התמודדות לא פשוטה עם קשיים כלכלים. ובכל זאת , אמסלם שואף לבנות קבוצה ראויה ולשמור על השלד מהעונה הקודמת.


אמסלם התייחס לבניית הקבוצה ואמר: ״אעשה את הכל להעמיד קבוצה ראויה למרות הקושי הכלכלי הרב שניצב בפני, אנסה לשמור על השלד המרכזי משנה שעברה. א י מבטיח לכולם שתראו קבוצה צעירה רעבה לוחמת ללא פשרות שתסכל לכל קבוצות הליגה בלבן של העיניים .נעשה ונצליח״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן