קרדיט: WhatsApp-Image-2022-08-04-at-21.43.37-1

מכבי יבנה מתכוננת לפתיחת העונה

שמירה על השלד מהעונה הקודמת, החתמות מסקרנות וחזרתו של אוהד אדלשטיין לקדנציה נוספת. יוסי זוזוט על הקווים, פתיחת אימונים ומחנה אימון בבבולגריה. כך תראה מכבי יבנה מודל 22/23
קרדיט: WhatsApp-Image-2022-08-04-at-21.43.37-1

מכבי יבנה מתכוננת לפתיחת העונה

שמירה על השלד מהעונה הקודמת, החתמות מסקרנות וחזרתו של אוהד אדלשטיין לקדנציה נוספת. יוסי זוזוט על הקווים, פתיחת אימונים ומחנה אימון בבבולגריה. כך תראה מכבי יבנה מודל 22/23
[adrotate group="4"]

בעונה הקודמת מכבי יבנה הייתה לאחת הקבוצות המסקרנות ביותר בליגה א׳ דרום. הקבוצה בנתה תלכיד טוב , אך לקח לזה זמן להתחבר ביחס לקבוצות אחרות שהתמודדו בצמרת. אבל כשזה קרה יבנה הוכיחה לכל הליגה שהיא קבוצה מעולה שמשחקת כדורגל חיובי והתקפי.

לקראת העונה הנוכחית הבינו את הפוטנציאל של הקבוצה והחליטו לשמור על השלד הקיים מהעונה הקודמת ולבצע מס׳ חיזוקים מעניינים. ועל פניו נראה שיבנה צפויה להיות גם העונה אחת מהקבוצות המסקרנות בליגה א׳ דרום.

שחקני מכבי יבנה באימון הפתיחה (צילום: באדיבות דוברות מכבי יבנה)

מי שימשיך להוביל את הקבוצה על הקווים הוא יוסי זוזוט, שמאמן את הקבוצה בשנים האחרונות ובעונה הקודמת הוביל את הקבוצה להצלחה. זוזוט שמזוהה עם המועדון מיבנה קיבל את המושכות גם בעונה הנוכחית.

בצד המקצועי, אם נסתכל על סגל הקבוצה שממשיך לעונה נוספת אז יבנה שמרה על מס׳ שחקנים שצפויים לשדרג אותה גם בעונה הבאה. אומנם גיא שטח שהיה לאחד השחקנים המובילים במועדון עזב. אבל ימשיכו גם בעונה הבאה טל בנש, אדי אדרי, יעקב מזרחי אור זוזוט וגם השוער אופיר קרצו שרשם אשתקד עונה נהדרת.

טל בנש, ממשיך לעונה נוספת במועדון (צילום: באדיבות דוברות המועדון)

יבנה ביצעה מס׳ חיזוקים מעניינים לקראת העונה הקרובה לאחר שהחתימה את שחקנים בדמותם של ניר שרון ועידו שרון. אך ההחתמה המרשימה ביותר של הקבוצה עד כה היא חזרתו של אוהד אדלשטיין לקדנציה נוספת במועדון. אדלשטיין נחשב לאחד מהקשרים הטובים ביותר בליגה א׳ ומס׳ קבוצות הביעו עניין בקשר שהחליט להצטרף לתלכיד שנבנה ביבנה. ההחתמה המרשימה של אוהד אדלשטיין, ללא ספק מעידה על הצהרת כוונות של המועדון שצפוי להתמודד בצמרת.

כמו כן, מעבר לשאיפות ולרצונות ביבנה שואפים לעשות הכנה מסיבית לקראת העונה הקרובה כאשר הקבוצה צפויה לצאת בין התאריכים 11.8-21.8 למחנה אימון בבולגריה.

כאשר עם פתיחת העונה במחזור הראשון יבנה תתארח אצל הקבוצה הדרומית ביותר בני אילת , ובמסגרת סיבוב ה׳ של גביע המדינה בכדורגל היא תפגוש את שמשון כפר קאסם.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן