עושים לכם סדר: סיכום חלון העברות בליגה א׳ דרום

אנחנו מתקדמים בצעדי ענק לקראת העונה הבאה בליגה א׳ דרום. אתר דריבל עושה לכם סדר ומרכז עבורכם את כל המידע וההחתמות לקראת עונת 22/23 בליגה א׳ דרום

עושים לכם סדר: סיכום חלון העברות בליגה א׳ דרום

אנחנו מתקדמים בצעדי ענק לקראת העונה הבאה בליגה א׳ דרום. אתר דריבל עושה לכם סדר ומרכז עבורכם את כל המידע וההחתמות לקראת עונת 22/23 בליגה א׳ דרום
[adrotate group="4"]

הפועל כפר שלם
במהלך הקיץ לא היה ברור לאן מועדות פניה של הפועל כפר שלם, זאת לאור העובדה שבעונה הקודמת הקבוצה פספסה את העלייה שנלחמה עליה כל כך והשקיעה המון משאבים לכך.

אך בינתיים נראה שהקבוצה לא אמרה נואש והיא חולמת לחזור לליגה הלאומית, יעידו על כך ההחתמות שהיא עשתה עד כה וגם המו״מ מול השחקנים. על פניו נראה שכפר שלם שוב מתכננת לבנות קבוצה לעליית ליגה והיא צפויה להיות שוב קבוצה חזקה גם העונה.

מאמן: עומר פרץ עזב, יתפוס את מקומו על הקווים המאמן נועם שוהם

שחקנים: ליאור חדריאן, עומרי שקל, בן סיטלקול, אליאור משעלי, שקד חתוכה ודייגו ניקולאיבסקי. כמו כן, איתי אלקסלסי חתם לעונה נוספת.

הפועל מרמורק

מרמורק בכל עונה מחדש היא קבוצה מסקרנת שמביאה נוף מיוחד לליגה א׳ דרום. בעונה הקודמת היו שאיפות להתמודד על עליית ליגה, אך מהר מאוד הבינו בקבוצה שיהיה קשה להם מאוד והחליטו להתמודד על הפלייאוף ולטפח שחקנים צעירים.

תחת ידו המאמנת של דוד מרטן, הקבוצה עשתה עונה נפלאה במסגרת התקציב שהיה לה וקידמה שחקנים צעירים. במועדון היו מרוצים מאוד מהעבודה של מרטן והחליטו להחתים אותו לעונה נוספת. על פניו נראה שמרמורק גם בעונה הבאה תהיה קבוצה אטרקטיבית שמבוססת בעיקר על שחקנים צעירים עם מס׳ שחקני חיזוק.

מאמן: דוד מרטן ממשיך לעונה נוספת

שחקנים: הצטרפו נדב מוניס, מתן ארביב, מושיקו בילס. ימשיכו לעונה נוספת: נדב מדינה, אלעד אשרם, אשר משאשא, שחר שפייר. כמו כן, יצטרפו שישה שחקנים ממחלקת הנוער שיעלו לקבוצה הבוגרת כאשר שנים מתוכם: אור וובו ואורי אשרם כבר שיחקו בבוגרים.

מ.ס דימונה
במ.ס דימונה לא לומדים לקח. עוד לפני בכלל שבחרו הנהלה חדשה המועדון ניהל מו״מ עם כל המאמנים הפנויים בשוק, מי שתפקד על המו״מ לכאורה הם ראש העיר ואנשיו.

לבסוף הספיקה מילה טובה של אייל לחמן, והוחלט להחתים את רומן זולו, מאמן צעיר שלא מכיר את ליגה א׳ דרום מקרוב ואין ספק שזולו יצטרך להביא משהו אחר לדימונה שלא היה עד עכשיו ובעיקר להוכיח את עצמו בתוצאות על המגרש.

אך אם נסתכל על ההחתמות שנעשו עד כה נראה שדימונה שוב תילחם בתחתית והטעות הכי גדולה של המועדון הזה זה שהוא לעולם לא שומר על שלד קיים כי אין לו כזה. דימונה בכל עונה מחדש מחליפה את כל הסגל, אין לא מחלקת נוער שמייצרת שחקנים והיא בנויה על שכירי חרב.

מאמן: רונן ווינשטיין עזב רומן זולו יאמן את הקבוצה

שחקנים: פז בלאנדר, עידן ניסמוב , עדן בן מנשה, אבי מלכה ותמיר ללו. סתיו פיניש, שי בוזנח, דניאל קראדי ומשה אסולין חתמו לעונה נוספת.

עירוני מודיעין
אחרי מאבק אדיר בעונה הקודמת עם מס׳ קבוצות איכותיות בליגה ב׳ דרום ב׳, עירוני מודיעין הבטיחה עליית ליגה ואת מקומה העונה בליגה א׳ דרום.

מי שהוביל את הקבוצה לעליית ליגה הוא המאמן שי מאור, שימשיך לעונה נוספת עם הקבוצה גם בליגה א׳. מאור, מאמן מנוסה מאוד מכיר את ליגה א׳ ואף אימן בה בעבר ובהחלט יהיה מעניין לראות איך מודיעין תשתלב בעונתה הראשונה בליגה א׳.

מאמן: שי מאור ממשיך לעונה נוספת.

שחקנים: מרבי ברגבזדה, רון יוסף, עומרי כהן , אביב הנגבי, טל שריג, יהונתן שניידר, מתן שוורץ , שליאל אוזן.

בית״ר ת״א בת ים
ליורדת הטרייה לקח הרבה זמן להתאושש מהעובדה שהיא ירדה ליגה. בית״ר ת״א בת ים תפתח את העונה הבאה בליגה א׳ דרום ועדין לא ברור איך הקבוצה תראה בעונה הבאה, זאת למרות שמסביב יש יומרות לנסות ולהעפיל שוב לליגה השנייה.

קל זה בטוח לא יהיה, אבל לשם כך הקבוצה החתימה את המאמן ארז בלפר, ששימש בעבר כעוזר מאמן במועדון בימיו של עמיר תורג׳מן. בלפר נחשב למאמן יסודי שעשה עבודה נהדרת עם נבחרת הנשים ויהיה מעניין לראות איזה קבוצה הוא יבנה.

מאמן: קרלוס גרסיה עזב ארז בלפר יתפוס את מקומו

שמשון כפר קאסם
בעונה הקודמת שמשון כפר קאסם הייתה אחת הקבוצה המסקרנות בליגה. ובכלל בכל עונה מחדש בכפר קאסם משקיעים תקציבים גדולים ביחס לליגה ומביאים שחקנים שוברי שוויון, אך כפר קאסם גם בעונה הקודמת לא הצליחה להגשים את המטרות שלה להצטרף לאחות הגדולה כפר קאסם מהליגה הלאומית.

בינתיים בזמן שקבוצות אחרות כבר מתכוננות לעונה הבאה, שקט בכפר קאסם. מרבית השחקנים עזבו וגם לא ברורה זהותו של המאמן שיוביל את הקבוצה בעונה הבאה. אך גם אם הקבוצה תיבנה ברגע האחרון היא ככל הנראה שוב תעמיד קבוצה ראויה לליגה ומי יודע אולי שוב תתמודד על עלייה.

עירוני אשדוד
בעונה הקודמת עירוני אשדוד הייתה אחת מהקבוצות היותר יציבות בליגה. היא פתחה את העונה עם אבי אבינו, כאשר לאחר מכן הגיע יוסי חכים, שועל וותיק בליגה א׳ דרום.

לקראת סיום העונה חכים הוביל את הקבוצה למרחק נגיעה מהפלייאוף ולשחק כדורגל חיובי והתקפי והוחלט שהוא ימשיך לעונה נוספת. עד כה עירוני אשדוד מאותת לליגה עם מס׳ החתמות מרשימות, כאשר במקביל היא מנהלת מו״מ עם מס׳ שחקנים מובילים ונראה שלאשדוד יש תוכניות להתמודד בצמרת.

מאמן: יוסי חכים

אריאל לזמי, ישדרג את עירוני אשדוד

שחקנים: אליעזר יוסף, אור הק ועמית מלכה ימשיכו לעוד עונה , דודי אלון, אריאל לזמי ויונתן כהן הצטרפו.

הפועל בקעת הירדן
כמעט בכל עונה מחדש בקעת הירדן זו קבוצת אמצע טבלה ומטה. לפני שתי עונות היא הוכיחה לליגה שמספיק הרבה חיבור והרבה רעב כדי להפעיל לפלייאוף ולא תמיד תקציב גבוה הוא ערובה להצלחה. עדין לא ברור איך תראה בקעת הירדן בעונה הבאה, אבל היא קבוצת ליגה א׳ טיפוסית וזו קבוצה שבכל עונה לא עושה חיים קלים לליגה ונלחמת כדי להישאר.

מאמן: חנן אזולאי צפוי להמשיך בקבוצה

מכבי יבנה:
מכבי יבנה הייתה אחת מהקבוצות הכי אטרקטיביות בעונה הקודמת בליגה א׳ דרום היא שיחקה כדורגל יפה, הציגה יציבות ושלד שאם יבנה תשמור עליו עם מס׳ חיזוקים היא תהיה קבוצה מצויינת. נראה שבמועדון הבינו את הפוטנציאל ויעמידו תקציב ראוי לליגה ויבנה תתמודד בצמרת.

מי שימשיך להוביל את הקבוצה על הקווים הוא יוסי זוזוט, כשבינתיים ההחתמה המרשימה של אוהד אדלשטיין מעידה על הצהרת כוונות של המועדון שצפוי להתמודד בצמרת.

מאמן: יוסי זוזוט ממשיך לעונה נוספת

שחקנים: טל בנש, אדי אדרי, אופיר קרצו, יעקב מזרחי ואור זוזוט ימשיכו לעונה נוספת. הצטרפו: אוהד אדלשטיין , ניר שרון, עידו שרון.

אוהד אדלשטיין ישחק בעונה הבאה ביבנה (צילום: באדיבות דוברות המועדון)

מכבי הרצליה
בעונה הקודמת מכבי הרצליה הייתה מועמדת פוטנציאלית לירידת ליגה, בטח בעונה כזאת של ארבע יורדות. אבל אז הגיע אלעד בראון, והציל את הקבוצה מירידת ליגה ברגע האחרון.

העונה במהלך הקיץ הקבוצה ניהל מו״מ מול מס׳ שחקנים מובילים שמכירים את ליגה א׳ מקרוב. ונראה שהקבוצה למדה לקח מהעונה הקודמת. לא ברור אם הרצליה תתמודד על פלייאוף, אבל היא תנסה להחתים שחקנים שיעזרו לה להימנע ממאבקי תחתית.

מאמן: אלעד בראון ממשיך לעונה נוספת

שחקנים: הצטרפו יאיר שפונגין, אייל סטרכמן, עומר אגוזי, דור אלברמן, ריאן גרחד, סתיו נסיקובסקי, ברק לביא, אורי אשל ועידן וקנין ימשיכו לעונה נוספת.

עירוני כסייפה

העונה הקודמת הייתה לא פשוטה עבור עירוני כסייפה, היא נלחמה בשיניים מול כל הליגה במטרה להבטיח הישארות וזאת עם עננת מינוס תשע נקודות. ובכל זאת, הקבוצה הבטיחה הישארות הירואית בליגה, אך עד כה אין שום איתות של פעילות מצד עירוני כסייפה.

מס׳ שחקנים עזבו ואחרים מחפשים לעצמם קבוצות אחרות. בסביבת כסייפה טוענים כי יש ספונסרים שמתכננים לתמוך במועדון ואנחנו נמתין לאיתות מהקבוצה ולפעילותה לקראת העונה הבאה.

מאמן: דורון ממן ימשיך לעונה נוספת

מכבי שעריים

בעונה הקודמת מכבי שעריים הייתה אחת מהקבוצות הראשונות שהלכו לים. זאת לאור העובדה שהקבוצה הבטיחה הישארות בליגה ולא כיוונה ליותר, כך שכל מקום גבוה שבו היא הייתה יכולה לסיים זה היה בונוס מבחינתה.

כבר בסיום העונה הקודמת במועדון החתימו את אורן קריספין לעונה הנוכחית , כדי שיתחיל להכין את התשתיות לעונה הקרובה. אך בינתיים נראה שמאוד שקט ברחובות ומלבד החתמה אחת לא ראינו שום דבר. בזמן החתמתו של קריספין הצהירו כי הוא יוביל את הקבוצה להשיגים ואכן יהיה מעניין לראות איך מכבי שעריים תראה העונה.

מאמן: אורן קריספין

שחקנים: משה דבורה, עומר משאלה סיכם

בני אילת

אחרי שאמיר כהן, הוביל את בני אילת להישארות בליגה א׳ לעונה נוספת, זאת אחרי עונה לא פשוטה שכללה חילופי מאמנים וסגל. בני אילת היא הקבוצה הראשונה שהחלה לעבוד בליגה.

כבר במהלך הקיץ היא החתימה את המאמן גדי כרמלי ,שאמור להיות ממונה גם על מחלקת הנוער שמייצרת שחקנים לקבוצה הבוגרת. כרמלי החל להפעיל את הקבוצה בטרום עונה ואף היא הספיקה לערוך משחקי אימון. באילת רוצים לבנות תלכיד שישחק כדורגל אטרקטיבי כדי לתקוע יתד לעונה נוספת בליגה א׳.

מאמן: גדי כרמלי

שחקנים: נכון לעכשיו כל הסגל מהעונה הקודמת ממשיך, למעט שחקני הרכש שהיו שאף אחד מהם לא ממשיך כאשר כל שחקני הבית האילתיים סיכמו על חוזה לעונה נוספת ביניהם: דניאל אלמליח איליי אלימלך, ארז שיפמן, עילי אטיאס ועומר מזרחי. זוהר שיפמן ואיתי שטילונג חזרו מפציעה ונמצאים בשלבי שיקום מתקדמים ויצטרפו לאימונים באוגוסט. החתמות שהקבוצה ביצעה: מור קיסוס, סרגיי קוריק ולירון משה.

שמשון ת״א

הקבוצה שרק עלתה ליגה בעונה הקודמת עשתה סיבוב ראשון נהדר ולאחר מכן הצליחה להבטיח הישארות מדהימה בליגה בעונה לא פשוטה של ארבע יורדות. הקבוצה הצליחה להבטיח הישארות הרבה בזכות המאמן הצעיר והמוכשר צביקה לוי, שימשיך לאמן את הקבוצה לעונה נוספת.

שמשון ת״א תשמור על מס׳ שחקנים מהעונה הקודמת, אך עד כה לא ראינו החתמות. מי שעזב את הקבוצה הוא אחד מהשחקנים המובילים שלה בשנים האחרונות, עומר הלוי ויהיה מעניין לראות איך הקבוצה תשתלב בליגה בעונה הבאה.

מאמן: צביקה לוי ממשיך לעונה נוספת

שחקנים: בימי הקרובים הקבוצה תשב עם שחקנים כשהמטרה היא להשאיר לפחות חלק מהשלד של העונה הקודמת.

ירמיהו חולון

בירמיהו חולון אף פעם לא שקט ואותה קבוצה שהציגה סיבוב ראשון נהדר אשתקד, עברה שינוי מסיבי בחלק השני של העונה. אחרי עזיבתו של רונן קנפו, מי שנשאר עם מושכות הניהול לבדו הוא ליאור שולמן, האיש שבשנים האחרונות מזוהה עם המועדון.

לא ברור מה התקציב שהקבוצה תעמיד לעונה הבאה ובכלל שקט מאוד בגזרת חולון בעיקר בנושא החתמות שחקנים. מוסא בן חיים ישמש כמנהל מקצועי ושלומי שלמה שאימן את הקבוצה בעבר חוזר לקדנציה נוספת במועדון.

מאמן: שלומי שלמה

הפועל הרצליה

הפועל הרצליה עושה מעבר לליגה א׳ דרום והשנה יהיה לנו דרבי הרצלייני חגיגי ביותר. הפועל הרצליה הייתה בעונה הקודמת קבוצה מסקרנת מאוד, לא בתקציב גדול אבל עם הרבה לב ונשמה וארז בנודיס אחד שימשיך עם הקבוצה לעונה נוספת.

סביר להניח ששוב הרצליה תיבנה גם העונה בתקציב לא גדול, אבל אין ספק שהיא תוסיף הרבה צבע ועניין לליגה א׳ דרום וגם נראה הרבה שחקנים צעירים.

מאמן: ארז בנודיס ממשיך לעונה נוספת

שחקנים: סהר גולוב, שליו סורמלי , תמיר חיימוביץ, זיו שלמיק. רוסלן קוזנצוב. עמית יעקב .יהב חיו חמו ממשיכים מעונה שעברה

Subscribe
Notify of
1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן