מכבי יפו מתכוננת לעונת 22/23

אחרי עליית ליגה מרשימה בעונה החולפת, בניית הסגל בצורה שקולה בקיץ, שמירה על השלד הקיים וחיזוקים נכונים. מכבי יפו, העולה הטרייה ללאומית החלה את אימוניה לקראת עונת 22/23 בליגה הלאומית. היום (ראשון) היא תערוך אימון לעיני אוהדי הקבוצה וגם תערוך במהלך החודש הקרוב משחקי אימון

מכבי יפו מתכוננת לעונת 22/23

אחרי עליית ליגה מרשימה בעונה החולפת, בניית הסגל בצורה שקולה בקיץ, שמירה על השלד הקיים וחיזוקים נכונים. מכבי יפו, העולה הטרייה ללאומית החלה את אימוניה לקראת עונת 22/23 בליגה הלאומית. היום (ראשון) היא תערוך אימון לעיני אוהדי הקבוצה וגם תערוך במהלך החודש הקרוב משחקי אימון
[adrotate group="4"]

העונה החולפת הייתה מותחת ולא פשוטה עבור מכבי יפו, מאחר ונשפו בעורפה מס׳ קבוצות איכותיות שגם שמו למטרה לעלות ליגה. אך אחרי 12 שנים בליגה א׳, מכבי יפו הצליחה לרשום עלייה מרגשת לליגה השנייה.

אחרי חגיגות גדולות החל תהליך בניית הסגל לעונה הקרובה. על פניו נראה שביפו מבינים את המשמעות של לעלות ליגה, והסגל נבנה בצורה שקולה תוך שדרוג הקבוצה במס׳ שחקנים, שמירה על השלד הקיים מהעונה הקודמת ושילוב שחקנים צעירים ביניהם כאלו שגדלו במועדון. 

מי שיובל את הקבוצה על הקווים בעונה הבאה הוא המאמן המוערך איציק ברוך, האיש שעומד מאחורי עליית הליגה של הבולגרים. זו תהיה העונה הרביעית שלו ביפו, זאת אחרי שהוא הוביל את הקבוצה לעונה אדירה לצד תמיכת האוהדים וגם ביקורות. עונה שבה הוא לא שכח לשתף ולטפח צעירים ולבסוף הרבה בזכותו יפו בלאומית. 

אז איך תראה מכבי יפו מודל 22/23?

ההחתמות הראשונות של הקבוצה בקיץ היו של אותם שחקנים שהיוו בורג מרכזי בהצלחה של יפו בעונה הקודמת. מתן בית יעקב שחזר באמצע העונה הקודמת לעזור לקבוצה במשימת העלייה וכבש 8 שערים ו-7 בישולים. כמו כן , גם הקשר רונן פרץ שהיה לאחד ממצטייני העונה במדי יפו עם 6 שערים ו-6 בישולים. 

בנוסף אליהם, מי שחתם לעונה נוספת בקבוצה הוא החלוץ דובב גבאי שהגיע ליפו במטרה לעלות אותה ליגה, והיה בורג מוביל בהצלחתה. יחד איתו וזאת אחרי סאגה ממושכת שעסקה בהמשך דרכו במועדון גם ערן לוי, המנהיג של יפו על המגרש.

שני השחקנים בעלי ניסיון רב בליגות הבכירות וכמו שהם שידרגו את יפו בליגה א׳, הם יעשו זאת גם בליגה השנייה. כמו כן, גם הבלמים גיא עיני ופיליפ חאיכ גם ימשיכו בקבוצה בליגה הלאומית.

מכבי יפו, היא קבוצה שידועה בטיפוח שחקנים צעירים. עם העלייה לליגה הלאומית יעשו עם הקבוצה את קפיצת המדרגה: ניקו לנדסמן, גיא אמסלם, טריקו גטהון, יאסמו קבדה, ניב פליטר, בן רוזוליו ועוד.

לגבי עמדת השוער הייתה לקבוצה התלבטות, ובסופו של דבר היא החליטה להמשיך לתת קרדיט גם בעונה הבאה לשוער הצעיר אלמוג מלול, שהיה בורג מרכזי בעלייה של יפו. בנוסף, לעמדת השער הצטרף אביחי דהן, ששיחק אשתקד בבית״ר ת״א בת ים והוא חוזר כעת לקדנציה נוספת ביפו. 

ובכל זאת הקבוצה עלתה ליגה ובמועדון הבינו שצריך לבצע מס׳ שדרוגים. לכן, בעונה הבאה ילבשו את מדי יפו ליאל ביטון המגן השמאלי ששיחק בשנים האחרונות בליגה הלאומית, ג׳ון אוגו, השחקן הזר הראשון של הקבוצה שמגיע ליפו מנוף הגליל, ואחרי שהיה שותף בעבר לשלוש אליפויות של הפועל ב״ש. 

גם הבלם גיא משפתי ילבש בעונה הבאה את מדי יפו, אחרי שבארבעת העונות האחרונות שיחק בהפועל חיפה. עוד חיזוק מסקרן לקבוצה הוא דניאל אגמי, שחקן הכנף שהרשים את יובל נעים בעונה הקודמת ועשה מעבר מעירוני אשדוד לשמשון כפר קאסם. 

בשבוע האחרון ואחרי שכמעט והסתיימה הפגרה, מכבי יפו חזרה לשגרת אימונים. כאשר היום (ראשון) בשעה 19:00 הקבוצה תערוך אימון ראווה בשיתוף אוהדי הקבוצה. באימון יוצג הסגל לעונה הקרובה בלאומית, תהיה מכירת מנויים והזדמנות להצטרף כספונסר וגם מרצ׳נדייז׳ של המועדון. 

במהלך החודש הקרוב הבולגרים יערכו משחקי הכנה לקראת העונה בליגה השנייה, כאשר ב11/7 הם צפויים לפגוש את בני יהודה, ב15/7 את בית״ר ירושלים מליגת העל וב22/7 את הפועל ראשון לציון, וללא ספק יהיה מעניין לראות איך הקבוצה תשתלב בעונה הבאה בלאומית. 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן