דוד מרטן חתם במכבי יפו

כפי שפורסם לראשונה באתר דריבל, המאמן דוד מרטן שהיה מחוזר ע״י מס׳ קבוצות בליגה הלאומית ובליגה א׳, חתם היום (שני) רשמית בשורות מכבי יפו מהליגה הלאומית והוא זה שיוביל את הקבוצה במקומו של איציק ברוך, מאמנה של יפו בארבע שנים האחרונות. מרטן בתגובה: ״אני מאוד שמח להצטרף למכבי קביליו יפו - מועדון אוהדים עם מסורת גדולה וקהל נפלא״

דוד מרטן חתם במכבי יפו

[adrotate group="4"]

עכשיו זה סופי, למכבי יפו יש מאמן חדש, וכפי שפורסם לראשונה באתר דריבל, מי שיוביל את הקבוצה על הקווים בעונה הבאה הוא המאמן דוד מרטן, שנחשב למאמן צעיר עם הרבה פוטנציאל.

דוד מרטן בדרך לחתום במכבי יפו

כזכור, מכבי יפו נפרדה השבוע מאיציק ברוך, מאמן הקבוצה בארבע שנים האחרונות, ומי שהוביל את יפו לעלייה היסטורית לליגה הלאומית ולעונה מצוינת בליגה. במועדון חיפשו מאמן שיתפוס את מקומו של ברוך, ואחרי מו״מ עם מס׳ מאמנים פוטנציאלים הוחלט להחתים את דוד מרטן.

מרטן החל את קריירת האימון כעוזר מאמן בסטנדרט ליאז' הבלגית, צ'רלטון האנגלית ובית"ר ירושלים בליגת העל. מרטן אף שימש כמאמן ראשי בהפועל ירושלים ובהפועל כפר שלם בליגה הלאומית, כאשר אף אימן בהכח עמידר ר"ג, ובשנתיים האחרונות בהפועל מרמורק. בנוסף, מרטן היה חלק מהצוות המקצועי של מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדס.
דוד מרטן מסר לאחר החתימה במועדון: "אני מאוד שמח להצטרף למכבי קביליו יפו – מועדון אוהדים עם מסורת גדולה וקהל נפלא. בפגישות עם ההנהלה פגשתי אנשים שאפתניים עם תשוקה אדירה, שהם קודם ולפני הכל אוהדי הקבוצה.
אני דרוך ומלא במוטיבציה להצלחה ומעכשיו נתרכז רק בעבודה. היידה מכבי יפו"
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן