קרדיט: הקהל הצהוב לא מרוצה מהמצב (צילום: יגאל צריקר)

הדרבי הוא צהוב: מכבי עירוני אשדוד גברה על האדומים ועברה לשלב הבא בגביע המדינה

הסינטטי באשדוד אירח ביום שישי כאלף אוהדים במסגרת שלב ה׳ של גביע המדינה בכדורגל זאת לצד פרויקט נהדר של ההתאחדות לכדורגל עם מאפרת, דיג׳יי ומייצגים. בצד הצהוב נוכחות גדולה מהיציע, אבל בצד של היורדת הטרייה באדום האוהדים החליטו להחרים את המשחק עקב מצב הקבוצה. בסיום, ואחרי דו קרב פנדל נהדר עירוני אשדוד המשיכה לשלב הבא בגביע

קרדיט: הקהל הצהוב לא מרוצה מהמצב (צילום: יגאל צריקר)

הדרבי הוא צהוב: מכבי עירוני אשדוד גברה על האדומים ועברה לשלב הבא בגביע המדינה

[adrotate group="4"]

הדרבי האשדודי הידוע חזר ובגדול, עם חזרתה של הפועל אדומים אשדוד לליגה א׳ דרום. שתי הקבוצות שמייצגות את עיר הנמל בעלות יריבות ספורטיבית ידועה, נפגשו הפעם במסגרת גביע המדינה בכדורגל כאשר שתי הקבוצות חלמו על השלב הבא.

דיג׳י, עמדת איפור ובובות מייצגים בפרויקט החדש של ההתאחדות לכדורגל (צילום: יגאל צריקר)

עם פתיחת העונה בליגה א׳ ומשחקי גביע המדינה, ההתאחדות לכדורגל החליטה להוציא לדרך פרויקט מרשים שמטרתו להפוך את משחקי הכדורגל לאירועי תרבות. כך שהאוהדים שנכחו במגרש נהנו מדיג׳יי, עמדת איפור, מייצגים ואווירה מיוחדת.

הקבוצות בפתיחת המשחק (צילום: יגאל צריקר)

בצד של הצהובים כחולים, נרשמה נוכחות מרשימה ביציע ותצוגת עידוד שלא מביישת קבוצות בליגת העל, אוהדי עירוני הגיעו בהמוניהם במטרה לתמוך בקבוצה.

אך דווקא בצד האדום, נרשמה נוכחות דלילה ביציע זאת מאחר ואוהדים האדומים החליטו להחרים את המצב לאור מצב הקבוצה והעובדה שמאמן הקבוצה דוד רביבו, ממשיך לקבל קרדיט על הקווים למרות הכישלון מהעונה הקודמת.

נוכחות דלילה נרשמה ביציע של האדומים עקב חרם האוהדים (צילום: יגאל צריקר)

ועכשיו למשחק,

אחרי פתיחה טובה וקצב נהדר האדומים עלו ליתרון מהנקודה הלבנה, כובש השער בן אל אדרי, התוצאה נשמרה עד סיום המחצית הראשונה. בצד השני, הקבוצה לא וויתרה ונלחמה בעיקר בשביל הקהל שהגיע ואכן רבע שעה לפני סיום תשעים הדקות עירוני אשדוד הצליחה להשוות והקבוצות הלכו להארכה, אך המשחק לא הוכרעה מה ששלח את הקבוצות לדו קרב פנדלים.

שחקני הקבוצות (צילום: יגאל צריקר)

בסיום ניצחון 3-2 לצהובים מאשדוד, האדומים יתרכזו בליגה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן