מחזיקת גביע טורניר קטרגל מועצה איזורית לכיש היא רכב לי

אתמול (רביעי) נערך הגמר הרשמי של טורניר הקטרגל במועצה איזורית לכיש, אחרי משחק צמוד ומותח מחזיקת הגביע לשנת 22/23 היא קבוצת רכב לי שהרשימה עם ניצחון ענק 9-5. עוד באותו ערב טקס מרגש לזכרו של אביב חזן ז״ל ומשחק וותיקים בין וותיקי לכיש למשטרת קריית גת

מחזיקת גביע טורניר קטרגל מועצה איזורית לכיש היא רכב לי

[adrotate group="4"]

מועצה איזורית לכיש קיימה טורניר קטרגל מזה שנה שלישית ברציפות, במגרש הכדורגל במושב שחר. מי שאחראי על הארגון המופתי ועל קיום הטורניר הוא אלי כהן, שמזוהה עם הכדורגל והספורט במועצה. אתמול (רביעי) נערך הגמר הרשמי אליו העפילו שתי הקבוצות המובילות של הטורניר רכב לי וצרפתי מתכות.

הסדר והארגון במגרש היה מופתי ולאט לאט החלו להגיע עשרות אנשים לתחומי המגרש במטרה לקחת חלק בערב שמשלב בין כדורגל לזיכרון, אשר כל הערב כולו היה מוקדש לאביב חזן ז״ל.

 

הערב נפתח במשחק ראווה בין קבוצות הוותיקים וותיקי לכיש אל מול משטרת קריית גת שתי הקבוצות הפתיעו והציגו יכולת טובה על כר הדשא אבל משטרת קריית הרשימה קצת יותר וגם היא זו שניצחה במשחק.

לאחר מכן נערך טקס מרגש במעמד ראש מועצת לכיש מר דני מורביה, בטקס נכחו משפחת חזן משפחתו של אביב חזן ז״ל, הטקס היה מרגש מאוד ואין אחד שלא הזיל דמעה במגרש.

ומעצב לשמחה עברנו לחלק החשוב של הערב גמר טורניר הקט רגל, ירוק אל מול לבן שתי הקבוצות שהעפילו לגמר חלמו להניף את הגביע המגרש של הטורניר. מי שניהל את המשחק הוא לא אחר מאשר אלי חכמון, השופט הבכיר שלא עשה הנחות לשחקני הקטרגל, בעמדת השידור הצוות האדיר שרון ניסים ואייל לחמן שהנעימו את האווירה לצופים מהבית וגם לנוכחים במגרש.

לבסוף אחרי מאבק צמוד המשחק היה של קבוצה אחת וקוראים לה רכב לי, שהניפה את הגביע המרגש בסיום המשחק והטורניר כולו.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן