סיכום העונה של מ.ס קריית ים

מ.ס קריית ים הצפונית היא קבוצה שונה בנוף של הכדורגל של הליגות הנמוכות. לצד בנייה נכונה, מטרות לעלייה, ניהול ברמת קבוצות בליגת העל ושחקנים מובילים שהתאימו לקבוצה כמו כפפה ליד. קריית יש רשמה עלייה היסטורית ותשחק בעונה הבאה בליגה א׳ וצפויה להוות פקטור משמעותי

סיכום העונה של מ.ס קריית ים

[adrotate group="4"]

הקבוצה מליגה ב׳ צפון א׳ יצרה הרבה עניין לאורך העונה הנוכחית, מאחר והיא הצליחה לבנות את אחת הקבוצות המסקרנות ביותר בליגה ב׳ עם תקציב גבוה וניהול נכון בקריית ים הצהירו ״אני מתמודדים על עלייה לליגה א׳״. בשבוע האחרון, חמישה מחזורים לסיום העונה הסדירה בליגה בקריית ים נשמו לרווחה אחרי שהבטיחו את העלייה רשמית.

הסיפור של קריית ים קצת מזכיר לנו את הסיפור של בני ריינה, הקבוצה הוקמה בשנת 08/09 אבל אז הפסיקה את הפעילות שלה שתי עונות לאחר מכן. בעונת 21/22 היא הוקמה מחדש בליגה ג׳ ומס׳ אנשים נקראו לדגל כשהמטרה מתחילת הדרך הייתה עלייה. מי שנבחר להוביל את הקבוצה הוא דורון בן דור לצד ניסים צרפתי, וזאת יחד עם מי שמשמש כמנכ״ל יוסי מלול ומנהל המועדון דני אלטרוביץ׳.

תוך עונה אחת בלבד הקבוצה הצליחה לעשות היסטוריה ולהפעיל מליגה ג׳ שומרון לליגה ב׳ צפון א׳. המטרה לעלות ליגה נשארה גם בליגה ב׳. במועדון החליטו לבנות קבוצה שתהווה פקטור משמעותי בליגה ותביא רוח חדשה לליגת הנמוכות.

אחרי העלייה מליגה ג׳ לליגה ב׳ ובתהליך הבניית של הקבוצה, החליטו לשמר את השחקנים המובילים שהיו חלק מעלייה ולחזק במקומות הנכונים שחקנים מובילים מליגה א׳. זאת לצד תקציב גדול ביחס לליגה ב׳ שהקבוצה קיבלה. מי שהוביל את הקבוצה על הקווים הוא המאמן אורן פלאש.

לצד שחקנים כמו: השוער עוצר קציר שנחשב לשוער מוכשר מאוד, מוטי אוחיון ונבו מזרחי שעלו ליגה עם קלנסווה וערן לוי שהצטרף תוך כדי תנועה שרק עונה קודם לכן הוא עלה ליגה עם יפו. קריית ים מסיימת עונה בצורה מרשימה ומבטיחה את מקומה בעונה הבאה בליגה א׳ צפון.

אם נסתכל על הנתונים בטבלה אז אין ספק שקריית ים עשתה עונה מרשימה, חמישה מחזורים לסיום העונה היא נמצאת במקום הראשון עם 76 נקודות בקופה, בפער של 16 נקודות מכרמיאל שנמצאת במקום השני.

קריית ים רשמה לאורך העונה 25 ניצחונות, תוצאת תיקו אחת וללא הפסדים כלל. שהיא עומדת על מאזן של 11-101 עם הכי מעט ספיגות בליגה ועם הכי הרבה כיבושים.

אתר דריבל מברך את קריית ים על עליית הליגה ועל עונה מוצלחת!

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן