קרדיט: סתיו אלימלך באדיבות מדיה נתיבות (יסמין תקשורת)

האם סתיו אלימלך בדרך לאמן את מ.כ ירושלים?

ע״פ מקורות שהגיעו לאתר ״דריבל״, סתיו אלימלך המאמן הנוכחי של מכבי עירוני נתיבות נמצא במגעים מול הקבוצה מהבירה שנחלה הערב הפסד מאכזב 3-2 להפועל שגב שלום. אלימלך נמצא במגעים מול הקבוצה ואף נכח בארוחת קבוצתית במהלך השבוע. גורם בנתיבות אמר: ״תהיה שיחה מול המאמן, הקבוצה לא מקבלת את ההתנהגות הזאת ואם אכן כך הדברים נתיבות נותנת לסתיו את ברכת הדרך״

קרדיט: סתיו אלימלך באדיבות מדיה נתיבות (יסמין תקשורת)

האם סתיו אלימלך בדרך לאמן את מ.כ ירושלים?

[adrotate group="4"]

לא שקט בליגות הנמוכות. הערב (חמישי) הפועל שגב שלום אירחה את מ.כ ירושלים למפגש במסגרת המחזור ה-9 בליגה ב׳ דרום ב׳. ירושלים אומנם הובילה במשחק, אך בסיום נחלה הפסד מאכזב אחרי מהפך של שגב שלום.

מאז עזיבתו של המאמן עמית ברבש, מי שפתח את העונה על הקווים במ.כ ירושלים, מי שקבלו את המושכות הם עוזר המאמן ראובן טרקו שהוסב לעמדת המאמן, ושלומי כהן שמשמש כמנהל מקצועי. אך מ.כ ירושלים מתקשה לייצר יציבות ובמועדון חיפשו מאמן שיוביל את הקבוצה במסע העלייה שלה.

ע״פ מקורות שהגיעו לאתר ״דריבל״, לאחרונה החלו מגעים בין המאמן סתיו אלימלך למועדון, כאשר אלימלך נכון לרגע זה מאמן את מכבי עירוני נתיבות. אלימלך אף נכח בארוחה קבוצתית במהלך השבוע האחרון.

בנתיבות לא אהבו את העניין שהמאמן הנוכחי של הקבוצה מתנהל מול קבוצה אחרת, זאת למרות שנכון לעכשיו לא ברור אם יחתום בקבוצה מהבירה מאחר ועלו שמות של מועמדים נוספים.

גורם בנתיבות אמר: ״לא מתנהלים בצורה הזאת, ״תהיה שיחה מול המאמן, הקבוצה לא מקבלת את ההתנהגות הזאת ואם אכן כך הדברים נתיבות נותנת לסתיו את ברכת הדרך״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן