״אני שמח שידענו לבוא למגרש קשה ולקחת 3 נקודות חשובות להמשך הדרך״

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, מכבי יבנה רשמה ניצחון בכורה בליגה, זאת אחרי שגברה 0-2 על העולה הטרייה צעירי טירה. מי שהוביל את הקבוצה לניצחון הוא אחד מהשחקנים הבולטים שיבנה החתימה העונה, גונן עידו שבישל וכבש שער.

״אני שמח שידענו לבוא למגרש קשה ולקחת 3 נקודות חשובות להמשך הדרך״

[adrotate group="4"]

מכבי יבנה בנתה את אחת הקבוצות המסקרנות בליגה א׳ דרום העונה, ובמהלך הקיץ במועדון עבדו חזק כדי לבצע החתמות מרשימות ולבנות קבוצה שתתמודד חזק בצמרת הגבוהה ואף תנסה להתמודד על עלייה.

אחת ההחתמות המובילות ביותר של הקבוצה העונה הוא הקשר עידו גונן, שעבר מהמחוז הצפוני לדרומי, אחרי מס׳ שנים במדי מ.ס טירה, איתה הגיע אשתקד עד למרחק נגיעה מעלייה והיה לבורג מרכזי בהצלחתה.

במהלך הקיץ גונן היה מבוקש במס׳ קבוצות מליגה א׳ והליגה הלאומית, כשלבסוף החליט להצטרף לסגל המתגבש של מכבי יבנה והיום הוא הוביל את הקבוצה לניצחון מרשים.

יבנה פתחה את העונה לא מספיק טוב, ורשמה רצף של שתי תוצאות תיקו במחזור הראשון תיקו 1-1 מול דימונה ולאחר מכן במחזור השני תיקו 4-4 מול הפועל מרמורק וחיפשה ניצחון ראשון.

היום (שלישי) מכבי יבנה התארחה אצל העולה הטרייה צעירי טירה, והצליחה לקטוף ניצחון בכורה בליגה. מי שהצטיין על כר הדשא הוא גונן עידו שאמר בסיום:  ״אני שמח שידענו לבוא למגרש קשה ולקחת 3 נקודות חשובות להמשך הדרך. אנחנו עדיין מתחברים ממשחק למשחק ואין לי ספק שבהמשך נראה הרבה יותר טוב״.

אחרי תיקו מאופס במחצית הראשונה, היה נדמה שיבנה בדרך לעוד תיקו מול טירה החלשה שרשמה פתיחת עונה רעה, אבל אז הגיע ניב מזרחי שהעלה את יבנה ליתרון בדקה ה-78, מי שבישל את השער הוא גונן עידו שבדקה ה-90 הוסיף שער משלו ושלח את יבנה לחגוג.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן