קרדיט: ואיזה מסכנים האוהדים? מ.ס דימונה פותחת ברגל שמאל את העונה (צילום: יגאל צריקר)

״בוקרשט רעדה אתמול, אל תתפלאו אם המאמן יפוטר במוצ״ש״

עירוני מודיעין ניצחה אתמול (שישי) את מ.ס דימונה הטוענת לכתר 1-3. כאשר נכון לעכשיו דימונה שבנתה לכאורה קבוצה במיליונים צברה נקודה אחת מתוך שש אפשרויות. מקורב לקבוצה מספר כי ראש העיר שנמצא בחופשה בבוקרשט לכאורה לא אהב את התוצאה והמאמן עלול להיות מפוטר

קרדיט: ואיזה מסכנים האוהדים? מ.ס דימונה פותחת ברגל שמאל את העונה (צילום: יגאל צריקר)

״בוקרשט רעדה אתמול, אל תתפלאו אם המאמן יפוטר במוצ״ש״

[adrotate group="4"]

צרות כבר במחזור השני של הליגה? אחרי התיקו 1-1 מול מכבי יבנה, הטוענת לכתר מ.ס דימונה יצאה למשחק חוץ מול עירוני מודיעין, כאשר בסיום המארחת ניצחה 1-3, במשחק שיכול היה להסתיים בתוצאה גדולה יותר. מ.ס דימונה שפתחה עם 4 בלמים, התקשתה להתמודד מול מודיעין, אחת הקבוצות הטובות והביתיות בליגה.

מ.ס דימונה נבנתה לכאורה העונה בתקציב הכי גדול בליגה א׳, ויש קבוצות בליגה לאומית שהיו חולמות על חלק מהשחקנים של הקבוצה, אבל עבור דימונה תוצאות לחוד ומציאות לחוד. ונכון, אנחנו רק במחזור השני של הליגה, אבל לפעמים זה מספיק כדי להבין שההיסטוריה חוזרת על עצמה ושאף אחד לא הפיק לקחים, ונראה ששוב בדימונה לכאורה המילונים לפח, אותם מילונים שמשולמים מכספי הציבור.

ובינתיים אחרי תיקו והפסד, בדימונה מתחיל להשתרר כאוס, כשבאוויר ביום שלישי הקרוב משחק ב״הזמנה״ כביכול מול האדומים אשדוד, אבל כשחדר הלבשה לכאורה לא מחובר אז הכל יכול להיות בכדורגל. מקורבים מספרים שהבלאגן והריקושטים הגיעו אתמול עד לבוקרשט שברומניה, שם שוהה בימים אלו ראש עיריית דימונה בני ביטון, שלאורך כל הקיץ פיזר כותרות והבטחות על עליית ליגה.

״בוקרשט רעדה אתמול, אל תתתפלאו אם המאמן יפוטר במוצ״ש״ כך מספר מקורב למועדון הכדורגל מ.ס דימונה, ״אומנם אף אחד לא חשב שהקבוצה יוצאת לטיול במודיעין, אבל אתמול היה הרבה בלאגן כתוצאה מהמצב היה דיבור אפילו על קנס לשחקנים. השנה לא מכוונים להקל ראש במועדון, רוצים לעלות ליגה בכל מחיר, לא נתפלא אם נראה שינויים כמו פיטורים של המאמן או שיגיעו לכאן שחקנים נוספים השבוע״.

לצד היכולת המאכזבת שהתחילה עוד במשחק מול יבנה, כשדימונה הייתה ביתרון מספרי על כר הדשא, הקבוצה הוכיחה שהיא לא יודעת להרוג משחקים, והשיטה הלא ברורה של המאמן המשיכה מול מודיעין שלא פחדה לשחק פתוח ולתקוף, ואילו קבוצת הגלקטיקוס מדימונה התקשתה לעבור לייצר מצבים או לאיים על השער.

ואם נתמקד בחדר ההלבשה המקומי, מקורבים מספרים כי אגו שורר שם זכר לעונת הירידה ב-17/18 כשדימונה החתימה תותחים כבדים לכאורה בתקציב הגדול ביותר בליגה וסיימה בירידה, וכידוע אגו בכדורגל לא מוביל לשום מקום. כעל הקווים עומד מאמן חסר ניסיון בדמותו של חי אבייב, כשעל כתפיו מונחים לכאורה מילוני שקלים ואם דימונה לא תעלה ליגה גם העונה מישהו יצטרך לתת את הדין. אחרי הבחירות האחרונות בדימונה יש אופוזיציה שבאה לבקר ולעבוד.

״הקבוצה היא מעל הכל, יש כאן מטרה לעלות ליגה, אבל נכון לעכשיו הקבוצה לא מחוברת״ אמר אחד משחקני הקבוצה״ ״הגיעו הרבה שחקנים חדשים ויש הרבה אגו בחדר ההלבשה, יש שחקנים שלא מסתדרים עם המאמן.אני מקווה שנצליח לצלוח את זה ולשמח את תושבי העיר״

מעבר למאמן, דימונה העמידה עוד בעונה הקודמת את ניר קלינגר כמנהל מקצועי, והוא חתום במועדון לכאורה ללא סעיף יציאה לשלוש שנים במשכורת שכל מנהל מקצועי או מאמן היו רק חולמים עליה, המשכורת משולמת מתקציב שהגיע מהטוטו כך נמסר בתגובה מהם בכתבה של יונתן גינזבורג לאתר וואן, אותם כספים שהיו אמורים להיות מושקעים בדור העתיד הדימונאי, אותו דור עתיד שאומרים שאין בדימונה. וההנהלה? הנהלת צללים, כולם יודעים בדימונה לכאורה מי הם מקבלי ההחלטות, אף אחד לא באמת לוקח אחריות על כישלנות.יעשה טוב אם קלינגר יצדיק את משכורותו ויעבור לעמדת המאמן.

באשר לשחקני הבית, מקורב לקבוצה מספר כי חי אבייב מספר לכאורה כי ״הוא בא לעשות סדר״. במועדון לכאורה רצו לשחרר את השחקנים, אבל החליטו בסופו של דבר להשאיר אותם. ובכל זאת, נראה שמשה אסולין וליאל זגורי לא על הפרק, ומי שלכאורה סופג אש לא ברור מדוע הוא שי בזונח, אחד מהשחקנים המחוייבים ביותר במועדון בשנים האחרונות, שחקן שנותן את הכל על המגרש וגם עוזר להצלחת הקבוצה. אבייב הוציא אותו במהלך המשחק מול יבנה, למרות שהיה אחד הטובים על המגרש והחליט שלא לפתוח איתו במשחק מול מודיעין.

ואם זה לא מספיק, אז נעבור למשכורות. לצד התקציב הגדול לכאורה והחלומות על עלייה, עוד מהעונה הקודמת שחקנים מספרים כי הם לכאורה התבקשו לעזור בפריסת תשלומים כדי שיתאפשר למועדון להעמיד שחקנים נוספים, כך לכאורה גם העונה. אותו מקורב מספר כי לקראת שכר המשכורות הבא, לכאורה ככל הנראה לדימונה אין יכולת לשלם את המשכורת והתחייבויות נוספות. עוד הוסיף ואמר המקורב כי ההתחייבויות הקבועות העונה לכאורה ניתנו ללא כיסוי מספיק. למערכת דריבל נודע כי המועדון לקח בעבר הלוואה מהבנק ונשאלת שאלה האם הלוואה זו כוסתה במלואה?

 

מצב כספי המתייחס לעונת 22/23 וכולל את ההלוואה מתוך אתר גייד סטאר רשם העמותות, טרם פורסמו נותנים לעונת 23/24 שאמורים להתפרסם בקרוב.

האם האוהדים הם מסכנים? אוהדי הקבוצה יצאו ברשתות החברתיות כנגד המועדון, אבל מי יודע אולי יחזרו לתמוך ברגע שדימונה כהרגלה תעמיד עוד החתמות.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן