פתיחה נהדרת: הפועל עירוני באקה גברה 0-2 על מכבי נוג׳ידאת

הקבוצה באדום ממשיכה את המומנטום החיובי מהעונה הקודמת ומגביע המדינה עם ניצחון 0-2 ראשון בליגה, על מכבי נוג׳ידאת, זאת אחרי שהציגה יכולת נהדרת ושלטה במשחק. כבשו לבאקה בן לוי ונאאל עויסאת.

פתיחה נהדרת: הפועל עירוני באקה גברה 0-2 על מכבי נוג׳ידאת

[adrotate group="4"]

הפועל עירוני באקה מליגה א׳ צפון, שרשמה אשתקד עונה מרשימה, בנתה העונה הקבוצה איכותית פתחה את הליגה ברגל ימין עם ניצחון וביתי על מכבי נוג׳ידאת אחמד, כשקודם לכן היא ניצחה במסגרת גביע המדינה 1-5 את בני שפרעם.

החבורה של מוחמד עוודי פתחה מצוין את המשחק, שיחקה בקצב טוב וניסתה לייצר מצבים כבר בדקות הראשונות. כאשר הייתה לקבוצה הזדמנות לעלות ליתרון כבר בדקה ה-11 אחרי שהקבוצה קיבלה פנדל, מוחמד קעאדן ניגש לבעוט אך שוער של מכבי נוג׳ידאת הדף את הכדור ומנע מהמארחת יתרון מוקדם.

אבל הקבוצה באדום לא וויתרה, ואם זה לא קרה מהנקודה הלבנה, באקה עשתה זאת ממהלך נהדר שהסתיים אצל בן לוי שכבש פנימה והעלה את קבוצתו ליתרון 0-1. שלוש דקות לא מכן. באקה שלטה בכדור במחצית הראשונה ואף הייתה טובה יותר מהאורחת אך רשמה כמה החמצות קורצות.

במחצית השנייה האורחת נכנסה קצת יותר למשחק וחיפשה להשוות את התוצאת, אבל באקה המשיכה את המומנטום החיובי והצליחה להכפיל משער שהגיע עמוק בתוך תוספת הזמן. נאאל עויסאת כבש פנימה ושלח את קבוצתו לחגוג עם שלוש נקודות ראשונות לעונת 24/25.

במחזור הבא מצפה למכבי נוג׳ידאת מפגש לא פשוט מול קריית ים שבנתה גם היא קבוצה איכותית מאוד, באקה אל גבייה תנסה להמשיך את המומנטום החיובי מול מ.ס טירה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן