קרדיט: שחקני הפועל לוד חוגגים בסיום

ברגל ימין: הפועל לוד בני רגב גברה 1-2 על מכבי קריית מלאכי

אחרי ששתי הקבוצות הצליחו לתקוע יתד בעונה הקודמת בליגה א׳, הן נפגשו במסגרת המחזור הראשון לעונת 24/25 ובסיומו הקבוצה מלוד רשמה ניצחון ושלוש נקודות חשובות, זאת אחרי שמלאכי הצליחה להשוות. כבשו ללוד אושר זכאי וטרס שולקובסקי, השווה זמנית יעקוב מזרחי

קרדיט: שחקני הפועל לוד חוגגים בסיום

ברגל ימין: הפועל לוד בני רגב גברה 1-2 על מכבי קריית מלאכי

[adrotate group="4"]

המחזור הראשון בליגה א׳ דרום סיפק מפגש מעניין בין הפועל לוד בני רגב למכבי קריית מלאכי, כזכור בעונה הקודמת לוד נלחמה על חייה בליגה ונשארה בזכות ניצחון על אזור במשחקי המבחן, כאשר העונה רצו בלוד להימנע ממאבקי התחתית של העונה הקודמת וכבר במחזור הראשון באה על שכרה עם ניצחון ושלוש נקודות חשובות, מול מכבי קריית מלאכי שאומנם בנתה קבוצה איכותית מאוד אבל רשמה הפסד מאכזב במחזור הראשון.

הפועל לוד בני רגב אירחה את מלאכי במגרש הסינטטי במודיעין, ופתחה את המשחק בצורה נהדרת מול הכתומים כאשר השער הראשון הגיע בזכות אושר זכאי בדקה ה-32, לוד עלתה ליתרון ואף הייתה קרובה להכפיל, מאחר והציגה על כר הדשא יכולת טובה יותר וגם הגיעה למצבים.

למרות שלא הרשימה מספיק, קריית מלאכי הצליחה לחזור למשחק על סף הירידה למחצית וזאת אחרי שער של יעקוב מזרחי, ואם מישהו חשב שהמפגש הזה יסתיים בתיקו אז הגיע טרס שולקובסקי ששלח את הכדור פנימה לשער של הכתומים וקבע את תוצאת המשחק.

לסיכום: הפועל לוד בני רגב פותחת ברגל ימין את העונה עם שלוש נקודות חשובות להמשך הדרך. חלק משחקני הקבוצה המשיכו לעונה נוספת במועדון כמו אופק יפרח שהוא אחד מהשחקנים החשובים בחדר ההלבשה של לוד, כאשר הקבוצה ביצעה מס׳ חיזוקים העונה.

מנגד, קריית מלאכי אומנם פותחת את המחזור הראשון בהפסד, אבל קריית מלאכי שואפת גבוהה העונה והיא ביצעה החתמות איכותיות מאוד, חלק שחקנים צעירים ומוכשרים והיא תצטרך להתחבר יותר לקראת המשך הליגה.

במחזור הבא מלאכי תארח את הפועל אזור שעלתה לליגה א׳ על חשבונה של נס ציונה, לוד תצא למשחק חוץ מול שמשון כפר קאסם. 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן