מ.ס דימונה נעצרה בשעריים, טירה גברה על בועיינה

המחזור ה-16 בליגה א׳ המשיך היום (שישי) ובו מכבי שעריים הדהימה את מ.ס דימונה, מלאכי גברה על עירוני אשדוד ונורדיה ניצחה את הפועל הרצליה. בצפון מס׳ משחקים נדחו, ובאלו ששוחקו קריית ים גברה על אחי נצרת, טירה רשמה ניצחון מרשים על בועיינה

מ.ס דימונה נעצרה בשעריים, טירה גברה על בועיינה

[adrotate group="4"]

ליגה א׳ דרום:

מכבי שעריים -מ.ס דימונה 0-1

לפני שני מחזורים מ.ס דימונה נעצרה בבית מול מודיעכין אחרי רצף מרשים, ואז הצליחה להתאושש במחזור הקודם מול עירוני אשדוד. אבל היום היא שבוע נעצרה הפעם מול מכבי שעריים מתחתית הטבלה, אחרי משחק צמוד מאוד המארחת מרחובות כבשה שער עמוק בתוך תוספת הזמן ולקחה 3 נקודות על חשבונה של המוליכה. למזלה של דימונה גם כפר שלם הפסידה אמש.

מכבי יבנה- הפועל אדומים אשדוד 2-2

המפגש בין שתי הקבוצות הסתיים בחלוקת נקודות וגם ראינו ארבעה שערים. נתנאל פרץ העלה את האדומים ליתרון במחצית השנייה, יבנה קיבלה פנדל ועומר לקאו כבש פנימה. נתנאל פרץ השיב את ההיתרון לקבוצתו אבל אז הגיע שער בתוספת הזמן של וניב מזרחי מנע מיבנה הפסד נוסף.

מכבי עירוני אשדוד- מכבי קריית מלאכי 1-0

רק בשבוע האחרון אוהדי מלאכי ישרו את ההדורים מול הנהלת הקבוצה והחליטו לפתוח דף חדש, ומכבי קריית מלאכי רושמת ניצחון על מכבי עירוני אשדוד משער של הדר לוי בדקה ה-20. אוהדי עירוני אשדוד לא מרוצים ממצבה של קבוצתם ובצדק קבוצתם רשמה ארבעה הפסדים רצופים ושבעה משחקים ללא ניצחון.

ירמיהו חולון- הפועל מרמורק 0-3 

ירמיהו חולון שבה למסלול הניצחונות אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון על חשבונה של הפועל מרמורק שממשיכה להיות קבורה בתחתית טבלת ליגה א׳ דרום ורושמת שלושה משחקים ללא ניצחון. כבשו לחולון מאור אסור, חאמדה אגברייה, ובן רוזוליו.

עירוני מודיעין- שמשון כפר קאסם 1-3

אחרי ההפסד במחזור הקודם החבורה של ארז בנודיס חוזר לנצח הפעם את שמשון כפר קאסם שמצידה כבר שלושה משחקים ללא ניצחון.

בית״ר נורדיה- הפועל הרצליה 1-2

הקבוצה מהבירה מציגה מגמת שיפור משמעותית ורצף מדהים של שלושה ניצחונות הפעם על הפועל הרצליה במשחק צמוד ומסקרן. בר סויסה ועוזיאל פרדו כבשו לצהובים שחורים מאי מזל בישל את שני השערים ונורדיה לוקחת שלוש נקודות חשובות. הרצליה הצליחה רק להשוות זמנית.

ליגה א׳ צפון: 

מכבי אחי נצרת- מ.ס קריית ים 2-0

במחזור הראשון של העונה הנוכחית שתי הקבוצות נפגשו אחרי שאחי נצרת ירדה ליגה וקריית ים עלתה ליגה. בסיום אותו משחק ידה של אחי נצרת הייתה על העליונה, אבל היום הסיפור היה אחר לגמרי. קריית ים רשמה ניצחון מרשים משערים של סלים עמאש ואיזי הנסן.

מ.ס טירה- הפועל בועיינה  1-2

אחד המשחקים המסקרנים של המחזור הסתיים בניצחון של טירה שחולמת על עליית ליגה. במשחק צמוד מאוד מול יריבה עיקשת בדמותה של בועיינה. עמית מור ושובל דומר כבשו עבור טירה, בועיינה הצליחה רק לאזן זמנית.

מכבי אתא בילאיק- מ.ס צעירי טייבה 0-2

מכבי אתא/ביליאק שבה למסלול הניצחונות אחרי שני הפסדים רצופים. סיוון גפני ואברהם אינעלם כבשו עבור המארחת שלוקת שלוש נקודות חשובות על חשבונה של טייבה.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן