יישרו את ההדורים: אוהדי קריית מלאכי נפגשו עם הנהלת הקבוצה

לאחר שנוצרו חילוקי דעות בין הנהלת קריית מלאכי לאוהדי הקבוצה. בין הצדדים נערכה פגישה ובסופה הוחלט על שיתוף פעולה מחדש כאשר בהודעת המועדון נכתב ״מעתה ואילך ילוו את הקבוצה בעידוד לאורך כל המשחקים והרגעים, הטובים ואלה שפחות״

יישרו את ההדורים: אוהדי קריית מלאכי נפגשו עם הנהלת הקבוצה

[adrotate group="4"]

מכבי עירוני קריית מלאכי חלמה במשך שנים על חזרה לליגה א׳, ואכן זה קרה בעונה הקודמת. במהלך הקיץ ולפני פתית העונה הנוכחית הקבוצה עברה לא מעט שינויים. יואל סויסה סיים את דרכו ודניאל טולמסוב מונה למאמן, הוחמתו שחקנים ועזבו ולא מעט שחקנים מהסגל בעונה הקודמת שוחררו מהקבוצה.

סביב הקבוצה היו לא מעט ציפיות וגם יומרות להתמודדות על עלייה גם העונה, אך לא תמיד הציפיות עמדו בקנה אחד עם התוצאות שהקבוצה הציגה.

בתקופה האחרונה ולאור התוצאות והיכולת החלו חילוקי דעות בין הנהלת קריית מלאכי לאוהדי הקבוצה. למכבי עירוני קריית מלאכי יש קהל גדול ותומך ואחד מהקהלים היותר צבעוניים בליגה א׳.

הנהלת הקבוצה החליטה לשמוע לאוהדים ולקיים איתם פגישה על מנת ליישר את ההדורים. הצדדים נפגשו ובסיום הפגישה הוחלט לצאת לדרך חדשה כאשר האוהדים צפויים להעניק תמיכה מלאה במועדון.

נכון לעכשיו, מכבי קריית מלאכי נמצאת במקום ה-9 בטבלה עם 20 נקודות בקופה ובמחזור הבא היא תפגוש את מכבי עירוני קריית מלאכי.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן