קרדיט: עירוני מודיעין חוגגת במגרשה הביתי של דימונה (צילום: יגאל צריקר)

עירוני מודיעין עצרה את מ.ס דימונה

החבורה של ארז בנודיס ממודיעין, יצאה למשחק חוץ קשה בדימונה אתמול (שלישי) והצליחה לעצור את החבורה של שמעון ביטון אחרי שבעה מחזורים ללא הפסד. פיליפ חאיכ העלה את מודיעין ליתרון, גיל חדד איזן ומישל חורי קבע את תוצאת המשחק מהנקודה הלבנה

קרדיט: עירוני מודיעין חוגגת במגרשה הביתי של דימונה (צילום: יגאל צריקר)

עירוני מודיעין עצרה את מ.ס דימונה

[adrotate group="4"]

מ.ס דימונה אירחה אתמול (שלישי) את עירוני מודיעין, אחת הקבוצות האיכותיות בליגה וידעה כי למרות היתרון הבתיות והמומנטום החיובי שמצפה לה מפגש לא פשוט.בסיום עירוני מודיעין הצליחה לקחת שלוש נקודות חשובות מדימונה אחת המועמדות המובילות לעלייה.

החבורה של שמעון ביטון הגיעה למשחק במומנטום נהדר אחרי שבעה מחזורים ללא הפסד, רצתה להמשיך את המומנטום החיובי ולהשאיר את הנקודות בבית, אבל לעירוני מודיעין היו תוכניות אחרות.

שחקני הקבוצות בפתיחת המשחק עם שלט להחזרת החטופים (צילום: יגאל צריקר)

צוות השיפוט בפתיחת המשחק (צילום: יגאל צריקר)

המחצית הראשונה הייתה של עירוני מודיעין שהרגישה בבית במגרש הדימונאי, מ.ס דימונה התקשתה לשחזר את היכולת שלה מהמחזורים האחרונים, ולא הצליחה לנצל את יתרון הביתיות או להגיע למצבים.

בדקה ה-45 הגיע השער הראשון במשחק, מישל חורי הבקיע שער מוצדק לטובת מודיעין והעלה אותה ליתרון 0-1. במחצית השנייה דימונה התעוררה מעט הניעה כדור וחיפשה את השוויון שהגיע משער נהדר של גיל דד בדקה ה-61.

שחקני מודיעין חוגגים עם המאמן ארז בנודיס (צילום: יגאל צריקר)

שלוש דקות לסיום התשעים שופט המשחק העניק פנדל לעירוני מודיעין, מישל חורי ניגש לנקודה הלבנה ומול גל נבון לא התבלבל וכבש פנימה. בסיום 2-1 לעירוני מודיעין והפסד לדימונה אחרי תקופה ארוה של ניצחונות מרשימים.

 

 

שמעון ביטון לא מרוצה מתוצאה הסיום (צילום: יגאל צריקר)

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן