מגמת שיפור: מכבי שעריים גברה 0-2 על ירמיהו חולון

החבורה של מוסא בן חיים, אירחה היום (שישי) את מכבי שעריים שהגיעה במצב רוח מרומם ועל הדרך הנחילה הפסד ראשונה העונה לסגולים. דניאל קוניצקי העלה את שעריים ליתרון מהיר, איליי חן שהצטרף לקבוצה השבוע קבע את תוצאת המשחק

מגמת שיפור: מכבי שעריים גברה 0-2 על ירמיהו חולון

[adrotate group="4"]

המחזור ה-9 בליגה א׳ דרום, הפגיש בין ירמיהו חולון למכבי שעריים, כאשר בסיום ניצחון שני ברציפות למכבי שעריים שמגיעה במגמת שיפור משמעותית ומנגד, הפסד ראשון העונה לסגולים מחולון.

מצד אחד ירמיהו חולון, שנחשבת להפתעת העונה בתקציב מצומצם ובלי שמות גדולים הקבוצה מצליחה לעשות עד כה עונה טובה, כשהיא צמודה לכפר שלם ומצליחה להגיע עד למקום השני בטבלה. במחזור האחרון חולון הגיעה אחרי תיקו דרמטי ומאכזב מצידה עם עירוני אשדוד ורצתה לחזור למסלול הניצחונות.

מנגד, מכבי שעריים שפתחה את העונה בצורה בינונית והתקשתה לייצר יציבות, הגיעה במצב רוח מרומם לאור הניצחון במחזור האחרון על שמשון ת״א ומה שהכי עורר את הקבוצה היא התעניינות שלי איתי לוי להשקיע בה.

מכבי שעריים פתחה חזק והצליחה להמם את ירמיהו חולון כבר בדקה ה-3 למשחק עם שער של דניאל קוניצקי. שעריים המשיכה לתקוף והצליחה להכפיל את התוצאה בדקה ה-32 משער של הרכש החדש אילי חן שרק הגיע לקבוצה השבוע וכבר החזיר על כר הדשא. חן קבע את תוצאת המשחק 2-0 למכבי שעריים.

הקבוצה מרחובות הנחילה הפסד ראשונה העונה לסגולים מחולון. מכבי שעריים תנסה להמשיך את המומנטום החיובי במחזור הבא מול יבנה, ואילו חולון תנסה לחזור למסלול הניצחונות מול כפר שלם יריבתה לצמרת שמעדה במחזור האחרון.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן