הגיעה לליגה: הפועל לוד גברה 1-3 על מכבי יבנה

אחרי הניצחון המרשים על מכבי קריית מלאכי, הקבוצה של אופיר רגב ממשיכה במסלול הניצחנות, זאת לאחר שגברה בצורה מרשימה על מכבי יבנה אחת מהקבוצות החזקות בליגה. רון יוסף כבש צמד, דניאל אגמי הכפיל. מכבי יבנה הצליחה רק לצמק אבל זה לא הספיק לה מול לוד

הגיעה לליגה: הפועל לוד גברה 1-3 על מכבי יבנה

[adrotate group="4"]

הפועל לוד עלתה בעונה הקודמת לליגה א׳ דרום אחרי עונה מרשימה מאוד ובעיקר עבודה קשה בשנים האחרונות. מנגד, מכבי יבנה זה אחת מהמועדונים המסודרים בליגות הנמוכות. הקבוצה נתמכת ע״י עירייה וכל עונה מחדש בונה קבוצה חזקה מאוד. לוד נבנתה במטרה להבטיח הישארות בליגה ללא מאבקי תחתית, כאשר ביבנה יש שאיפות גבוהות להתברג בצמרת, אבל אמש זה נראה אחרת לגמרי.

בפתיחת העונה לוד לא נראתה טוב בלשון המעטה וסומנה כיורדת הטרייה, אבל מול יבנה לוד המשיכה את המומנטום החיובי אחרי ניצחון על קריית מלאכי ועל כר הדשא ראינו קבוצה רעבה ואטרקטיבית.

הפתיחה הייתה דווקא של האורחת מיבנה, שפתחה חזקה וחיפשה יתרון מהיר וגם הגיעה לכמה מצבי כיבוש, אבל ככל שחלפו הדקות לוד נכנסה למשחק וגם הצליחה לעלות ליתרון מהיר כבר אחרי 14 דקות, אחרי התקפה נהדרת של לוד אריאל כהן מסר כדור נהדר לרון יוסף ששולח את הכדור פנימה וקובע יתרון 0-1.

מרגע השער יבנה הלכה אחורה ולא היה זכר לאותה קבוצה שפתחה חזק את המשחק, לוד המשיכה להניע כדור ולתקוף ורגע לפני הירידה להפסקת המחצית רון יוסף סגר צמד, ושלח את קבוצתו להפסקה ביתרון כפול 0-2.

אחרי ההפסקה המגמה נמשכה, לוד נראתה טוב על כר הדשא והשער השלישי לא איחר לבוא. רגע אחרי שלוד חזרה מההפסקה דניאל אגמי הצטרף לחגיגה עם שער במבצע אישי אדיר וקבע 0-3. רבע שעה לסיום עומר לקאו הצליח לצמק מהנקודה הלבנה, אך זה לא הספיק עבור החבורה של דורון ממן שרשמה הפסד מאכזב.

לסיכום: לוד אומנם פתחה לא טוב את העונה, אבל אופיר רגב כמו אופיר רגב לא מוותר ומצליחה להעמיד קבוצה שלא עושה חיים קלים לליגה עם שני ניצחונות חשובים מאוד. לוד נראת אטרקטיבית ורעבה להצליחה והשחקנים הצעירים נותנים עבודה על כר הדשא ובקצב הזה לוד יכולה לעשות עונה מפתיעה מאוד. מנגד , מכבי יבנה חלמת על שינוי אחרי שבשנים האחרונות הקבוצה השקיעה רבות אבל לא הצליחה להגיע למטרות שלה. אם יבנה רוצה להיות קבוצת צמרת או לדבר על פלייאוף היא תהיה חייב לייצב את השורות.

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן