קרדיט: הפועל מרמורק מחכה לעירוני אשדוד

הפועל מרמורק מחכה לעירוני אשדוד

מחר (שישי 12:45) הפועל מרמורק תארח את עירוני אשדוד במגרש ברחובות, למשחק הראשון מאז החזרה מפגרת המלחמה עבור שתי הקבוצות ולמשחק שינעל את המחזור החמישי. מרמורק שקועה עמוק בתחתית הטבלה ללא נקודות ותנסה לרשום ניצחון בכורה, אשדוד תנסה להתאושש מההפסד בדרבי

קרדיט: הפועל מרמורק מחכה לעירוני אשדוד

הפועל מרמורק מחכה לעירוני אשדוד

[adrotate group="4"]

ליגה א׳ חזרה לפעילות בשבוע האחרון, כאשר מחר (שישי 12:45) הפועל מרמורק תארח את מכבי עירוני אשדוד למפגש חשוב עבור שתי הקבוצות שרוצות לקחת נקודות. מרמורק ללא ניצחון העונה תנסה להשאיר את הנקודות בבית, מנגד מכבי עירוני אשדוד תנסה לשוב למסלול הניצחונות אחרי שני הפסדים רצופים.

שתי הקבוצות יצאו לחל״ת במהלך תקופת הלחימה וחזרו להתאמן רק לאחרונה. מצד אחד מרמורק, שמתמודדת עם בעיות תקציב לא פשוטות חולמת רק להישאר בליגה ולהימנע ממאבקי תחתית, מצד שני מכבי עירוני אשדוד ששואפת להגיע כמה שיותר גבוה בטבלה עם שאיפות לפלייאוף עליון.

רק לאחרונה סיים את דרכו בקבוצה המאמן דיויד ברמן, המאמן שהגיע במסגרת שיתוף הפעולה עם הפועל ירושלים. ובכל זאת מרגע הגעתו הקבוצה לא הצליחה להתרומם ורשמה ארבעה הפסדים רצופים כך שברחובות היה חייב להגיע זעזוע. אם נודה על האמת האוהדים היו אלו שביקשו זעזוע קודם לכן והתקשו לראות את קבוצתם האהובה במצב הזה.

למרמורק לא היה יותר מדי זמן להתכונן ובכלל לא היה ברור אם הקבוצה תמשיך את דרכה בליגה. אבל השחקנים חזרו להתאמן רשמית בתחילת החודש ומחר (שישי) במרמורק ינסו להשאיר את הנקודות בבית ולרשום ניצחון בכורה.

מנגד, מכבי עירוני אשדוד נעצרה לפני הפגרה אחרי שהפסידה בדרבי ליריבתה העירונית א.ס אשדוד, אחרי שבמשך שנים ידה של עירוני הייתה על העליונה במשחק הדרבי המסורתי. לפני כן, הצהובים כחולים רשמו הפסד להפועל הרצליה, ומחר מול מרמורק הם ינסו לשוב למסלול הניצחונות אחרי פתיחת עונה נהדרת. נכון לעכשיו אשדוד נמצאת במקום התשיעי בטבלה עם 6 נקודות בקופה.

המשחק יערך מחר (שישי) בשעה 12:45 במגרש ברחובות, זאת במסגרת המחזור החמישי בליגה.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן