קרדיט: דימונה לא התקשתה מול כפר קאסם (צילום: יגאל צריקר)

ברגל ימין: מ.ס דימונה גברה על שמשון כפר קאסם 0-2

זה היה ניצחון קליל עבור החבורה של שמעון ביטון, שקטפה שלוש נקודות על חשבונה של שמשון כפר קאסם החלשה. גיל חדד העלה את דימונה ליתרון, עמאר אלדדה הכפיל ורק בנס זה לא נגמר בתוצאה גבוהה יותר

קרדיט: דימונה לא התקשתה מול כפר קאסם (צילום: יגאל צריקר)

ברגל ימין: מ.ס דימונה גברה על שמשון כפר קאסם 0-2

[adrotate group="4"]

מ.ס דימונה חזרה מפגרת המלחמה ברגיל ימין, זאת על חשבונה של שמשון כפר קאסם החלשה שעדין לא הגיעה לליגה. החבורה של שמעון ביטון וניר קלינגר יצאה למשחק חוץ וידעה שזו הזדמנות מצויינת לקטוף עוד 3 נקודות בדרך למסע העלייה שלה.

למרות הביתיות, מי שצפה במשחק ראה רק קבוצה אחת על הדשא וקוראים לה מ.ס דימונה. אומנם בכפר קאסם לא תלו תקוות גדולות העונה בקבוצה, אך בכל זאת הבדלי הרמות היה ברורים מאוד.

דימונה פתחה בקצב טוב את המשחק, שיחקה מסודרת ולא התקשתה להניע כדור ולייצר מצבים מה שאפשר לה לעלות ליתרון די מהיר משער נהדר של גיל חדד, אחד השחקנים הבולטים בדימונה. התוצאה נשמרה עד לסיום המחצית הראשונה, כאשר בחלק השני המגמה נמשכה, בכפר קאסם ניסו לבצע שינויים אבל זה היה גדול עליהם מול הסגל של דימונה שהצליחה במחצית השנייה להכפיל את התוצאה אחרי שהחלוץ עמאר אלדדה הכפיל וקבע את תוצאת המשחק.

 

נכשיו לעכשיו, מ.ס דימונה מצמצמת פערים למקום ה-4 בטבלה עם 4 נקודות כאשר החבורה של שמעון ביטון תארח במחזור הבא את הפועל הרצליה ביום שלישי הבא, מנגד, כפר קאסם שקועה עמוק בתחתית עם שתי נקודות בלבד והיא תפגוש את העולה הטרייה קריית מלאכי.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן