הגיעה לליגה: ניצחון בכורה להפועל לוד על קריית מלאכי

ליגה א׳ האהובה והטובה, שבה לפעילות עם מפגש של שתי העולות הטריות קריית מלאכי והפועל לוד. אך אמש (שישי), הייתה קבוצה אחת על המגרש וקוראים לה הפועל לוד. שמחיוף ואגמי קבעו כבשו עבור לוד, ואופק יפרח כבש עצמי וגרם למלאכי לצמק

הגיעה לליגה: ניצחון בכורה להפועל לוד על קריית מלאכי

[adrotate group="4"]

אחרי פגרת מלחמה ארוכה והרבה אי וודאות, ליגה א׳ שבה לפעילות עם המחזור החמישי שנעצר לפני המלחמה. אתמול (שישי) נפגשו שתי העולות הטריות מכבי קריית מלאכי והפועל לוד, כאשר בסיום לוד הצליחה לקטוף ניצחון בכורה.

כזכור, מכבי קריית מלאכי עלתה ליגה בעונה הקודמת עם קבוצה מלוכדת ומחוברת תחת ידו המאמנת של יואל סויסה. לקראת העונה הנוכחית עברה מלא שינויים גם בגזרת המאמן כאשר דניאל טולמסוב שמעולם לא אימן קבוצת בוגרים קיבל לידו את האחריות על הקבוצה.

מנגד, הפועל לוד גם עברה שינויים עם העלייה לליגה א׳ כאשר מרבית הקבוצה מבוססת על שחקנים צעירים ואומנם חסרי ניסיון אבל רעבים מאוד להצליח. צביקה לוי אימן את הקבוצה בפתיחת העונה ועזב.

ובצד המקצועי, אם נודה על האמת הייתה קבוצה אחת אתמול על המגרש וקוראים לה הפועל לוד, נראה שמכבי קריית מלאכי עדין תקועה בפגרת המלחמה. לוד שלטה במשחק באה רעבה ויצירתית לקחת נקודות ואף הייתה יכולה לנצח בתוצאה הרבה יותר גבוהה את מלאכי הנאיבית.

לוד עלתה ליתרון יחסית מהר משער של אריאל שמחיוף כבר בדקה ה-12, דניאל אגמי הצטרף לחגיגה בדקה ה-36 והתוצאה נשמרה עד לסיום המחצית הראשונה. לוד ירדה להפסקת המחצית ביתרון כפול ובחלק השני חיפשה להגדיל אותו, אך שער עצמי אומלל של אופק יפרח עשר דקות לסיום אפשר למלאכי רק לצמק. בסיום 2-1 וניצחון בכורה להפועל לוד.

לסיכום: שתי הקבוצות הגיעו לעונה שבה שתיהן מבינות כי יצטרכו לעבוד קשה כדי לתקוע יתד בליגה ופשוט זה לא יהיה. סביב מלאכי בניגוד ללוד עוד היו שיחות על עליית נוספות ופלייאוף עליון. הניצחון של הפועל לוד האחרונה בטבלה היה מפתיע כי על הנייר מלאכי בנתה קבוצה חזקה יותר, אבל לוד הוכיחה שהיא לא באה לשמש תפאורה בליגה וקטפה ניצחון ראשון, מנגד בלוד מבינים שיצטרכו להתמודד עם קבוצות חזקות יותר במהלך העונה הנוכחית.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן