מהפך אדיר: קריית מלאכי גברה על מכבי שעריים 1-2

העולה הטרייה קריית מלאכי אומנם נקלעה לפיגור אחרי שער של דניאל קוניצקי במפגש מול מכבי שעריים, אבל אז הקבוצה של דניאל טולמסוב הצליחה לרשום מהפך אדיר משערים של ורועי אזוט ולישי ביטון ולקחת שלוש נקודות ראשונות בליגה א׳

מהפך אדיר: קריית מלאכי גברה על מכבי שעריים 1-2

[adrotate group="4"]

המחזור השני בליגה א׳ דרום הפגיש בין מכבי שעריים למכבי קריית מלאכי, כאשר מכבי שעריים הגיעה למשחק אחרי תיקו 1-1 עם מ.ס דימונה ובמצב רוח מרומם, מנגד קריית מלאכי אחרי הפסד 0-3 מאכזב למכבי עירוני אשדוד ולא מעט שינויים בסגל.

המחצית הראשונה במשחק הייתה של מכבי שעריים,שאומנם לא נבנתה לליגה א׳ והצליחה להבטיח את מקומה לעונה נוספת על חשבונה של עירוני כסייפה. אך עדין, למכבי שעריים יש סגל טוב שחלקו המשיך מהעונה הקודמת וכבר במחזור הקודם ראינו כמה שעריים הקשתה על דימונה.

הקבוצה מרחובות המשיכה את המומנטום גם מול מלאכי, כאשר דניאל קוניצקי העלה את שעריים על לוח התוצאות על סף הירידה למחצית.

מלאכי אומנם נקלעה לפיגור אבל לא הלכה אחורה, מאמן הקבוצה דניאל טולמסוב ערך חילוף שדווקא השתלם לו בדמותו של רועי אזוט הצעיר, שבדקה ה-62 קבע שוויון אדיר, עשר דקות לאחר מכן הגיע לישי ביטון וסגר עניין עם מהפך אדיר.

ביטון, הביא לקריית מלאכי את שלושת הנקודות הראשונות שלה בליגה א׳, אבל גם הרבה חמצן להמשך הדרך אחרי פתיחת עונה לא טובה גם בליגה וגם בגביע.

במחזור הבא מלאכי תפגוש את הפועל כפר שלם, שעריים תנסה את מזלה מול שמשון כפר קאסם.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן