קרדיט: הקבוצות בפתיחת המשחק (צילום: יגאל צריקר)

שוב תיקו: מ.ס דימונה והפועל כפר שלם נפרדו בחלוקת נקודות 2-2

המחזור השני בליגה א׳ דרום הפגיש בין מ.ס דימונה להפועל כפר שלם במשחק עונה כבר בפתיחת הליגה זאת לצד הפנינג חגיגי של ההתאחדות לכדורגל. שתי הקבוצות שחולמות על עליית ליגה נפרדו בחלוקת נקודות כאשר דימונה הצליחה להשוות בדקה ה-91 ונמנעה מהפסד

קרדיט: הקבוצות בפתיחת המשחק (צילום: יגאל צריקר)

שוב תיקו: מ.ס דימונה והפועל כפר שלם נפרדו בחלוקת נקודות 2-2

[adrotate group="4"]

המחזור השני בליגה א׳ דרום הפגיש בין שתי הקבוצות שנבנו במטרה לעלות ליגה הפועל כפר שלם ומ.ס דימונה. מדצ אחד הכתומים אחרי פתיחת עונה נהדרת כאשר העונה החליטו ללכת בכפר שלם על קבוצה צעירה ונמצרת.  שפתחה את העונה עם ניצחון נהדר 1-3 על הפועל לוד.

מהצד השני, מ.ס דימונה שבנתה קבוצה חזקה עם לא מעט שמות נוצצים בסגל, יחד עם עם ניר קלינגר כמנהל מקצועי ושמעון ביטון על הקווים הגיעה למשחק אחרי תיקו 1-1 עם מכבי שעריים.

 

 

אוהדי כפר שלם בפתיחת המשחק (צילום: יגאל צריקר)

המשחק נפץח עם הפנינג חגיגי תודות להתאחדות לכדורגל וזאת במסגרת הפרויקט ״הופכים את משחקי הכדורגל לאירועי תרבות״ ההפנינג כלל בובות מייצגים, דיג׳י, מאפרות, צלם ועוד.. והקהל זכה להנות לפני פתיחת המשחק.

בובות המייצגים של ההתאחדות לכדורגל (צילום: יגאל צריקר)

פתיחת המשחק הייתה של כפר שלם שהניעה כדור והייתה טובה יותר במגרשה הביתי, מנגד לדימונה יש בסגל שחקנים מנוסים יותר משחקני כפר שלם ותוך כדי תנועה הקבוצה נכנסה למשחק, אך עדין האורחת מדימונה הציגה על המגרש בעיקר חוסר חיבור.

המנהל המקצועי ניר קלינגר צפה בקבוצה מהיציע (צילום: יגאל צריקר)

על סף הירידה למחצית הראשונה דימונה הצליחה לעלות ליתרון 0-1 משער נהדר של אליאור משעלי, אחת ההחתמות המשמעותית שדימונה עשתה העונה. משלי, כבש מול האקסית מכפר שלם במדיה שיחק בעונה הקודמת ההיתרון נשמר עד לסיום המחצית הראשונה.

שמעון ביטון על הקווים, האם הוא מרוצה מהקבוצה שלו? (צילום: יגאל צריקר)

ֿ

 

אליאור משלי, החתמה משמעותית של דימונה (צילום:יגאל צריקר)

עם פתיחת המחצית השנייה כפר שלם הצליחה לחזור מהר מאוד למשחק עם שער של עומר שירזי (47). הכתומים המשיכו לשלוט במגרש ולהקשות על דימונה, ורבע שעה לסיום היריבות מולאט גברה קבע מהפך 1-2 וכפר שלם הייתה בדרך לניצחון שני העונה.

אבל אז הגיע שי בוזנח, שהחליט לשבש להפועל כפר שלם את התוכניות. עמוק בתוך תוספת הזמן בדקה ה-91 בוזנח כבש שער נהדר שגרם לשחקני כפר שלם לתפוס את הראש, בעיקר לאור העובדה שהכדור כבר היה בידיים של שוער כפר שלם ובכל זאת נכנס פנימה.

שי בוזח כובש ורץ לחגוג (צילום: יגאל צריקר)

הכדור בתוך השער (צילום: יגאל צריקר)

לסיכום: בעונה הקודמת מ.ס דימונה זכתה לכינוי ״קבוצת התיקו״ כאשר לאורך העונה הקודמת היא רשמה לא מעט תוצאות תיקו שהשאירו אותה רחוק מהמקום הראשון בטבלה אליו היא כיוונה. נראה שגם העונה מ.ס דימונה השקיעה לכאורה רבות ביחס לקבוצות אחרות בליגה זאת לאור ההצהרות שלה הקבוצה מהקיץ על רצונה לעלות לליגה הלאומית, אך רצונות לחוד ותוצאות לחוד, לצד ההחתמות שביצעה מ.ס דימונה עדין לא מוכנה מספיק לליגה ובצורה הזאת יהיה לה קשה מאוד לעלות.

מנגד, כפר שלם קבוצה צעירה ורעבה אך עדין אולי כדאי לקבוצה להחתים עוד שני שחקנים מנוסים שיעזרו לחברה הצעירים על המגרש. חוסר ביטחון של שוער כפר שלם בין קורות השער מנע ממנה לקחת נקודות במשחק ביתי חשוב.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן