הפועל כפר שלם מחכה למ.ס דימונה

החבורה של נועם שוהם תפגוש מחר (רביעי) את החבורה של שמעון ביטון וניר קלינגר, כאשר שתי הקבוצות שנבנו במטרה לעלות ליגה, רוצות לקחת 3 נקודות חשובות להמשך הדרך. המשחק יערך היום (רביעי) בספורטק תל אביב בשעה (16:35)

הפועל כפר שלם מחכה למ.ס דימונה

[adrotate group="4"]

המחזור השני בליגה א׳ דרום כבר מכין לנו משחק עונה בין שתי הקבוצות שטוענות לכתר ורוצות להתמודד גם השנה על עליית ליגה.

מצד אחד הפועל כפר שלם, החבורה של נועם שוהם עשתה דרך אדירה בעונה הקודמת עד למשחקי המבחן מול הליגה הלאומית והייתה מרחק נגיעה מעלייה, אך כפר שלם נותרה בליגה ברגע האחרון. ובכל זאת, גם העונה החליטו לבנות קבוצה שתתמודד על עליית ליגה.

בכפר ערכו מס׳ שינויים אבל שמרו על השלד הקיים מהעונה הקודמת כאשר מרבית הסגל מבוסס על שחקנים צעירים כמו טום אחי מרדכי שגדל בהפועל ת״א והגיע מהליגה הלאומית, יואב ליברוס שגדל גם הוא בהפועל ת״א, הבלם הצעיר ניב ווהבה, מולאט גברה ועוד. לצד שחקנים מנוסים כמו איתן אהרון וטל איילה שהצטרף לקבוצה.

כפר שלם מגיעה במומנטום חיובי למחזור השני בליגה אחרי ניצחון 1-2 על הפועל בקעת הירדן בגביע המדינה, וניצחון 3-1 על הפועל לוד במחזור הראשון. כפר שלם ידועה כקבוצה ביתית משנים קודמות ויהיה קשה מאוד לנצח אותה במגרש הספורט הצפוף.

מנגד, מ.ס דימונה הקבוצה שלאורך כל הקיץ הייתה עסוקה בדיונים ומחאות כנגד הרפורמה. ובכל זאת, בדימונה הצליחו להעמיד סגל תחת המנהל המקצועי ניר קלינגר והמאמן שמעון ביטון עם שחקנים כמו אליאור משלי, ירדן אבוחצירה, גיל חדד שהמשיך לעונה נוספת, אבי מלכה, יעקוב מזרחי, סתיו פיניש ועוד.

מ.ס דימונה פתחה ברגל ימין את משחקי הגביע עם ניצחון על הפועל לוד, אך הניצחון לא היה מרשים מספיק ודימונה עם סוללת השחקנים התקשתה מעט מול הפועל לוד. גם מחזור פתיחת העונה לא היה לטובתה של דימונה שכבר מזמן ביתה הוא לא מבצרה. דימונה פגשה את מכבי שעריים שכללה לא נבנתה לליגה א׳ ונשארה בה על חשבון עירוני כסייפה המתפרקת ברגע האחרון, ובכל זאת הקבוצות נפרדו בתיקו 1-1.

במהלך השבוע האחרון במ.ס דימונה ניסו לצרף עוד שחקנים שיחזקו את הקבוצה, אך נראה כי לאור הרפורמה שיצאה לדרך לא יתאפשר לקבוצה לעשות זאת, כאשר בנושא הזה כל עיני ליגה א׳ נשואות למ.ס דימונה שעשתה לא מעט החתמות גדולות.

ועם ההחתמות הגדולות יש גם יומרות גדולות וכל תוצאה מלבד ניצחון לא תתקבל אצל ראשי המועדון שרוצים להתמודד חזק על עליית ליגה.

על כר הדשא צפוי להיות משחק מסקרן שיערך היום בספורטק בת״א בשעה 16:35. זאת לצד הפנינג של ההתאחדות לכדורגל במסגרת הפרויקט שיצא לדרך העונה ״הופכים את משחקי הכדורגל לאירועי תרבות״

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן