קרדיט: שחקני מ.ס דימונה חוגגים את השער במשחק (צילום: יגאל צריקר)

חלוקת נקודות: מ.ס דימונה ומכבי שעריים נפרדו בתיקו 1-1

לא כך מ.ס דימונה תיכננה לפתוח את עונת 23/24, זאת מאחר והקבוצה הצהירה עוד מתחילת הקיץ על הרצון להתמודד על עליה אבל נאלצה במשחק ביתי להסתפק בנקודה אחת מול מכבי שעריים שכלל לא הייתה אמורה לשחק בליגה א׳. אליאור משעלי כבש במחצית הראשונה, אמיר תלמי איזן, משה אסולין החמיץ פנדל ודודי אלון הצטיין בין קורות השער

קרדיט: שחקני מ.ס דימונה חוגגים את השער במשחק (צילום: יגאל צריקר)

חלוקת נקודות: מ.ס דימונה ומכבי שעריים נפרדו בתיקו 1-1

[adrotate group="4"]

המחזור הראשון בליגה א׳ דרום נפתח ביום חמישי עם המפגש בין מ.ס דימונה למכבי שעריים. מצד אחד מ.ס דימונה הקבוצה שנבנתה במטרה לעלות ליגה ואף הצהירה על כך לאורך כל הדרך לאחר שנלחמת בבתי המשפט ברפורמה בליגות הנמוכות, מולה מכבי שעריים שירדה ליגה במשחק המבחן בעונה הקודמת מול נורדיה, אך מצאה את עצמה נשארת בליגה א׳ במקומה של עירוני כסייפה שנעלמה מהפה הספורטיבית.

שמעון ביטון מאמנה של מ.ס דימונה ושאול מאמן השוערים (צילום: יגאל צריקר)

במ.ס דימונה רצו לפות את העונה ברגל ימין אבל למכבי שעריים היו תוכניות אחרות, דימונה תקפה מהפתיחה וחיפשה יתרון מהיר במגרשה הביתי, שעריים קופחה שלא נשרק פנדל לטובתה. אבל אז הגיע אליאור משלי, אחת ההחתמות היותר בולטות שדימונה עשתה העונה והעלה את קבוצתו ליתרון.

אליאור משעלי וכובש ורץ לחגוג (צילום: יגאל צריקר)

במחצית השנייה שעריים נכנסה לעניינים, והצליחה לחזור למשחק עם שער מצמק, דימונה ניסתה לאורך כל היריבות לרשום ניצחון במשחק אבל דודי אלון שוערה של מכבי שעריים תפס יום נהדר.

רועי אמנו מנכ״ל רשות הספורט ובני ביטון ראשי עיריית דימונה האם הם מרוצים מפתיחת העונה? (צילום: יגאל צריקר)

בדקה ה-87 שופט המשחק שרק פנדל לטובת מ.ס דימונה, הקפטן משה אסולין ניגש לבעוט והחמיץ, דודי אלון המשיך להפגין יכולות אדירות בין קורות השער.

משה אסולין, החמיץ פנדל בדקות הסיום (צילום: יגאל צריקר)

שתי הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות, מאכזבת בעיקר מצידה של מ.ס דימונה שרצתה להשאיר את הנקודות בבית ותצטרך לנסות את מזלה מול הפועל כפר שלם ביום רביעי הקרוב.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן