עדכוני רפורמה: העתירה לבית המשפט המחוזי

פרסום ראשון: אחרי המתנה ממושכת להחלטת השופטת איריס לושי עבודי, בדיון הקבוצות כנגד הרפורמה בבית המשפט המחוזי הוחלט היום (שלישי) כי הבקשה של הקבוצות למתן סעד זמני נדחתה הרפורמה תצא לדרך כמתוכנן

עדכוני רפורמה: העתירה לבית המשפט המחוזי

[adrotate group="4"]

הקבוצות מליגה א׳ צפון ודרום שהחליטו להתאחד ולהגיש עתירה לבית המשפט המחוזי כנגד הרפורמה בליגות הנמוכות, כאשר מי שמובילת העתירה היא מ.ס דימונה. קיבלו היום (שלישי) החלטה משופטת בית המשפט המחוזי הגברת איריס לושי עבודי בנוגע לעתירתן.

אחרי המתנה ממושכת כשכל עיני ליגה א׳ נשואות לבית המשפט המחוזי על מנת להבין מה יעלה בגורלה של הליגה, הקבוצות התבשרו כי הבקשה שלהן למתן סעד זמני נדחתה וכי הרפורמה תצא לדרך כמתוכנן.

כזכור, ראשי ההתאחדות רצו להגיע להסדר עם אנשי הקבוצות בנוגע לחוזים שנחתמו מהעונה קודמת, ולהוצאות נלוות לשחקנים אך הצדדים לא הצליחו להגיע להבנות והקבוצות נשענו על בית המשפט שדחה את בקשתן.

לפי כך, ההתאחדות לכדורגל תוציא את הרפורמה לפועל כבר בעונה הקרובה ובידה האפשרות להחליט בהתאם לבקרה האם להתחשב בהסכמים שנחתמו בעונה קודמת. כמו כן, בית המשפט ביקש מההתאחדות לבחון את משמעות הרפורה אחרי עונת משחקים אחת.

בהחלטת בית המשפט נכתב:

לאור כל האמור לעיל, אני מורה על דחיית הבקשה למתן סעד זמני תחת הסייג ולפיו אני 14 קובעת כי נכונותה של המשיבה להחריג הסכמים קיימים שנחתמו על-ידי המבקשות עובר 15 לכניסתה לתוקף של מגבלת השכר והכל בתיאום עם הבקרה התקציבית, וכן נכונותה 16 להתחשב בהוצאות הנובעות ממרחק גיאוגרפי של שחקנים כחריג למגבלת השכר, תחייב 17 את המשיבה לפעול בהתאם להסכמתה זו, וזאת החל ממועד מתן החלטה זו.

כמו כן, יובהר כי אין בהחלטה זו כדי לאיין את קביעת פסק-הדין של בית הדין מיום 20 28.6.2023 לפיה טוב תעשה המשיבה אם תבחן את משמעות קביעתה נשוא הערעור לאחר 21 תקופה של עונת משחקים אחת ותסיק את המסקנות שתתבקשנה כתוצאה מבדיקתה, ויש 22 לצפות כי המשיבה תמלא אחר קביעה מפורשת זו.

 

 

 

Subscribe
Notify of
1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments

כל הכבוד להתאחדות החלטה נכונה

1
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן