טל איילה ואיתי אלקסלסי חתמו במכבי עירוני קריית מלאכי

העולה החדשה לליגה א׳ מאותת לליגה עם החתמות מרשימות בדמותם של הקשרים טל איילה ואיתי אלקסלסי שנחשבים לשני שחקנים בכירים בליגה א׳ ולשדרוג נהדר עבור הקבוצה. איילה: ״אני שמח להצטרף למועדון מכבי קרית מלאכי ונרגש לפגוש את האוהדים האדירים של המועדון שתמיד מלווים את הקבוצה״, אלקסלסי: "מחכה כבר למשחק הראשון ולראות את הקהל הגדול”

טל איילה ואיתי אלקסלסי חתמו במכבי עירוני קריית מלאכי

[adrotate group="4"]

במכבי קריית מלאכי ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה בליגה א׳ דרום, עם החתמות מרשימות בדמותם של טל איילה ואיתי אלקסלסי שני קשרים בכירים בליגה א׳ דרום.

איילה בן ה-34, גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ושיחק במספר קבוצות מהליגה הלאומית ומליגה א׳ כמו: מ.ס דימונה וצעירי טייבה. לאיילה עבר בליגת העל במדי מכבי נתניה, הפועל כפ״ס והפועל אשקלון. והוא מגיע למלאכי שהיה במרחק נגיעה מעלייה ללאומית במדי כפר שלם בעונה הקודמת וכבש שישה שערים.
אלקסלסי בן ה-35, גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ובעל עבר מרשים ומפואר בליגת העל בין היתר במדי הפועל תל אביב, רעננה והפועל ראשל״צ ובליגה הלאומית במדי הפועל כפ״ס,הפועל פ״ת ואחי נצרת. הוא מגיע למלאכי אחרי שלוש עונות במדי כפר שלם.
טל לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף למועדון מכבי קרית מלאכי ונרגש לפגוש את האוהדים האדירים של המועדון שתמיד מלווים את הקבוצה", אמר איילה לאחר החתימה והוסיף: ״אני מודה למועדון על האמון ומאחל לכולנו בהצלחה".
 איתי לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף למועדון שמהרגע הראשון הרגיש לי בית חם עם עיר שלמה שחיה את הקבוצה״, אמר איתי לאחר החתימה, והוסיף: "מחכה כבר למשחק הראשון ולראות את הקהל הגדול”.
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן