עדכוני רפורמה: השופט במחוזי ״נא להגיע לפתרון בין הצדדים״

היום (רביעי) נערך בבית המשפט המחוזי דיון בנוגע לעתירת הקבוצות כנגד הרפורמה בליגה א׳. מרבית השחקנים שנכחו באולם היו שחקני מ.ס דימונה, יחד עם ניר קלינגר המנהל המקצועי, רועי אמנו מנהל הרשות וחננאל עייש מנהל הקבוצה. בסיום החליטה השופטת כי על הצדדים להגיע לפתרון מחוץ לכותלי בית המשפט

עדכוני רפורמה: השופט במחוזי ״נא להגיע לפתרון בין הצדדים״

[adrotate group="4"]

לא שקט בליגה א׳ דרום וצפון, ובזמן שחלק מהקבוצות כבר השלימו עם הרפורמה שצפויה להיכנס לתוקף כבר בעונה הקרובה. בזמן שקבוצות אחרות כבר השלימו עם הרפורמה, מס׳ קבוצות מליגה א׳ הגישו עתירה לבית המשפט המחוזי בבקשה לקיים דיון למתן סעד, זאת בעקבות שבית הדין של ההתאחדות לכדורגל דחה את העתירה.

זה התחיל מעתירה של 10 קבוצות וכעת נותרו רק 7, כאשר מי שמובילה את המחאה היא מ.ס דימונה שתיכננה להשקיע העונה מיליונים במטרה להתמודד על עלייה.

נוכחות גדולה של נציגים ממ.ס דימונה הייתה באולם הדיונים נכחו באולם ניר קלינגר המנהל המקצועי, רועי אמנו מנכ״ל רשות הספורט, חננאל עייש מנהל הקבוצה, אבי מלכה פיראס עוואד ושחקנים נוספים. כמו כן, גם נציגי ארגון השחקנים.

כמו כן, נציין כי חלק מהקבוצות ובעיקר מ.ס דימונה החתימו את השחקנים תחת חוזה עם סעיף שבו החוזה ימומש אך ורק אם הרפורמה לא תתקיים ותבוטל סופית.

הדיון היה סוער מאוד ומי שניהלה אותו היא השופטת איריס לושי עבודי, שאמרה במהלכו עקרונית היא לא רואה סיבה להתערב בהחלטה ואף דרשה מהצדדים להיפגש ולהגיע לפשרה מחוץ לכותלי בית המשפט. כמו כן, השופטת שאלה במהלך הדיון בהתאם לדברים של עו״ד רועי רוזן ואמרה שאם זו אמת, והרפורמה יכולה לפגוע בכל הקבוצות בליגות הללו, אז למה לא נמצאים פה נציגי כל הקבוצות?

לבסוף הוחלט בסיום דיון סוער שהצדדים יפגשו מחר (חמישי) בשעה 16:30 מחוץ לכותלי בית המשפט, כאשר אם הצדדים לא יגיעו להבנות הם ישובו לדיון נוסף בבית משפט ביום ראשון הקרוב.

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן