הפועל לוד פותחת את עונת 23/24 על הקווים אמיר כהן

אחרי שהבטיחה אשתקד את העלייה לליגה א׳, הפועל לוד תפתח מחר (ראשון) את עונת 22/23 ותחל את הכנותיה לליגה א׳ דרום תחת הרפורמה הצפויה לצאת לדרך. וובה בראון ובן חיון צפויים לחתום כאשר על הקווים המאמן אמיר כהן שאמר: ״ישנם אנשים שעסוקים ברכילות, אני עסוק בעשייה. כעת אני מאמן הפועל לוד וכל כולי למען הקבוצה״

הפועל לוד פותחת את עונת 23/24 על הקווים אמיר כהן

[adrotate group="4"]

הפועל לוד רשמה אתשקד עונה מרשימה בליגה ב׳ דרום א׳, ובסופה הבטיחה עלייה לליגה א׳ דרום. במועדון חיפשו מאמן שיתאים לדנ״א של המועדון ולבסוף החליטו להחתים את אמיר כהן, שצבר ניסיון רב בשנים האחרונות בליגה א׳.

כהן שהה בחו״ל במחנה אימונים בשבוע האחרון ויפתח רשמית את האימונים עם הקבוצה מחר (ראשון).

אמיר כהן: ״אני מאמן הפועל לוד וכל כולי למען הקבוצה״

תוך כדי תנועה והרפורמה הצפויה לצאת לדרך בעונה הקרובה, הפועל לוד שמרה על התשתית מהעונה הקודמת כאשר מס׳ שחקנים ימשיכו לעונה נוספת במועדון.

על הכוונת בלוד להתחזק במספר שחקנים כאשר על הפרק וובה בראון ובן חיון. השוער גרמי חאובל שנמצא גם בחופשה בחו"ל יצטרף לאימוני הקבוצה.

הצוות המקצועי העונה יהיה כולל את אמיר כהן על הקווים, לצידו שלומי ניגאוקר ויוסי אברהם שישמשו עוזריו של כהן ויוסי קקון שעבר עם כהן במספר קבוצות יעבוד איתו גם בלוד.

הקבוצה כבר ביום חמישי הקרוב תשחק משחק אימון נגד הפועל ראשון לציון מהלאומית.

תגובת אמיר כהן: לקראת פתיחת העונה ״ישנם אנשים שעסוקים ברכילות , אני עסוק בעשייה. כל אחד שואף להתקדם. כעת אני מאמן הפועל לוד וכל כולי למען הקבוצה כל היתר זה רכילות שמטרתה לתת נפח לאתר כזה או אחר מבלי לבדוק או לאמת את העובדות״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן