בית הדין דחה בקשה לדיון נוסף של מ.ס דימונה בני ביטון: ״קורא לקברניטי קבוצות הכדורגל בליגות א' לא לפתוח את עונת 23/24״

מועדון הכדורגל מ.ס דימונה הגיש בקשה נוספת לבית הדין של ההתאחדות כנגד הרפורמה, אך הבקשה נדחתה. בני ביטון: ״ראש עיריית דימונה, בני ביטון, קורא לקברניטי קבוצות הכדורגל בליגות א' לא לפתוח את עונת 2023/2024״

בית הדין דחה בקשה לדיון נוסף של מ.ס דימונה בני ביטון: ״קורא לקברניטי קבוצות הכדורגל בליגות א' לא לפתוח את עונת 23/24״

[adrotate group="4"]

אחרי שמועדון הכדורגל מ.ס דימונה הגיש עתירה לבית הדין של ה התאחדות לכדורגל כנגד הרפורמה ונדחה. מ.ס דימונה הגישה בקשה לבית הדין לקיים דיון חוזר בנוגע לרפורמה. היום (שלישי) מ.ס דימונה קיבלה תשובה לבקשתה לקיום דיון חוזר ונדחתה.

בתשובת ההתאחדות נכתב:

בצדק רב קבע ביה"ד בפסק דינולאחר שבחן ביסודיות ובפירוט את כל טענותיהן של המבקשותכי: "אין צורך לומר כי ביה"ד העליון אינו רשות מחוקקת, ואינו מתקין התקנון, ושיקול הדעת המקצועי מסור למוסדות ההתאחדות לכדורגל, ואין בית דין זה נוהג להעמיד את שיקול דעתו במקומם של מוסדות ההתאחדות, ובוודאי שאין זה מתפקידנו לקבוע במקרה זה את עצם קביעת תקרת השכר ואת שיעורה, ועניין זה מסור להתאחדות לכדורגל".

       הדברים הללו מקובלים עליי, והנני סומך ידי עליהם.

  1. משכך הם פני הדברים, אין הבקשה עונה, כאמור על תנאי הסף שבסעיף 6ה.3 לתקנון, ודינה להידחות.

מעיריית דימונה נמסר: ״לאחר שבית הדין העליון של ההתאחדות דחה ביום ראשון את עתירתן של שלוש קבוצות – מ.ס דימונה, עירוני מודיעין ומ.ס קריית ים – נגד הרפורמה של ההתאחדות לכדורגל ולפיה יוגבל תקציבן של הקבוצות בליגות אלה (גם בליגה ב') ל-1מיליון שקלים ברוטו לעונה.
ההחלטה על הרפורמה קוממה קבוצות רבות, בעיקר כאלה שתקציבן כבר נקבע בהתאם ליעדים ולמטרות שהן הציבו לעצמן, ביניהן דימונה.

בעקבות החלטת ההתאחדות, ולאחר דין ודברים, התקיימה פגישה בין יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ לראש עיריית דימונה, בני ביטון, יממה אחת לפני שבית דין קמא של ההתאחדות דן בעתירה לדחות את הרפורמה לעונת 2024/2025. אלא שזוארץ ביקש להמתין עד להחלטת בית הדין אז, ומשזו ניתנה והוא נסוג, הגישו שלוש הקבוצות באמצעות עו"ד רועי רוזן את העתירה לבית הדין העליון בראשות השופט אמנון סטרשנוב.עתירה זו, כאמור לעיל, נדחתה.

לדברי ביטון, היה ברור לו כי העתירה תידחה בשל העוינות שחשה ההתאחדות כלפי הקבוצות הנמוכות, אולם הוא חש כי עליו להגיש אותה כדי שבית המשפט המחוזי, שאליו תוגש כבר בימים הקרובים עתירה נוספת, לא יטען כי העותרים לא פעלו על פי סדר כרונולוגי מתחייב.

ֿעוד הוסיף ביטון, כי ידוע לו שההתאחדות לכדורגל הזמינה לימים הקרובים נציגי קבוצות כדי לשכנעם להסכים להעלאת רף התקציב למיליון וחצי שקלים. לאלה, אומר ביטון, אני אומר אל תתפתו, אל תשתכנעו ואל תכנעו, כי את השכר שלכם משלמות הקבוצות, לא ההתאחדות לכדורגל.

ביטון מצר על כך, כי הרפורמה תגרום לכך שאם קבוצות בכל זאת יפתחו את הליגה אזי הן תאלצנה לשלם בשחור, דבר שיביא להרס.

כך או אחרת, העותרים הינחו את עו"ד רוזן להכין את העתירה לבית המשפט המחוזי בתל אביב ולהגישה בהקדם האפשרי״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן