קרדיט: מכבי יבנה לא תהווה פקטור משמעותי בצמרת (צילום: באדיבות דוברות המועדון)

בכיר ביבנה: ״בעונה הבאה לא נהווה פקטור בצמרת״ בלפר, גניש ומשה אוחיון מועמדים לאימון הקבוצה

תחת הרפורמה הצפויה לצאת לדרך בעונה הקרובה בליגות הנמוכות, בכיר ביבנה מצהיר כי בעונה הקרובה הקבוצה לא צפויה להיאבק על עליית ליגה, ותיבנה ביבנה קבוצה במטרה להבטיח הישארות. כמו כן, אותו בכיר מספר כי ראש העיר שואף להעביר את הקבוצה ליידים פרטיות ולהוביל את הקבוצה למודל נס ציונה, העירייה תמשיך לתמוך. בלפר, גניש ומשה אוחיון מועמדים לאימון הקבוצה

קרדיט: מכבי יבנה לא תהווה פקטור משמעותי בצמרת (צילום: באדיבות דוברות המועדון)

בכיר ביבנה: ״בעונה הבאה לא נהווה פקטור בצמרת״ בלפר, גניש ומשה אוחיון מועמדים לאימון הקבוצה

[adrotate group="4"]

בעונה הקודמת מכבי יבנה בנתה את אחת הקבוצות המובילות מבחינת סגל בליגה א׳ דרום, תוך כדי שהיא שומרת על השלד שלה מלפני שתי עונות במטרה להתמודד על עליית ליגה. אך תוכניות לוד ותוצאות לחוד. משהו פשוט לא עבד שם העונה ושחקנים שנחשבים לפיגורות בליגה א׳ והוחתמו במטרה להוביל את הקבוצה לעלייה לא הצליחו לבוא לידי ביטוי. יבנה אומנם הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, אבל זה לא היה בקלאס ובטח לא כפי שציפו ממנה.

כידוע, מכבי יבנה הוא אחד המועדונים שנתמכים ע״י עירייה וכספי ציבור והרבה שחקנים רוצים להגיע אליו לאור הסדר ומוסר התשלומים. בעונה הקודמת השקיעו ביבנה תקציב גדול והייתה ציפייה לרשום עלייה אך הדברים לא התחברו ובעיריית יבנה שוקלים צעדים מחדש.

כפי שפרסמנו בעבר, יוסי זוזוט מי שהוביל את הקבוצה על הקווים בשנים האחרונות לא צפוי להמשיך לאמן את הקבוצה. מי שמועמדים כרגע למשרת האימון במכבי יבנה הם ארז בלפר, ויקטור גניש ומשה אוחיון.

כמו כן, בכיר במכבי יבנה מספר כי בעיריית מתכננים אחרי הבחירות הקרובות להעביר את מכבי יבנה לידיים פרטיות, ולמצוא את האיש הנכון שיקח את הקבוצה ויוביל אותה קדימה, כשהמטרה להוביל את יבנה למודל סקציה נס ציונה, העירייה מצידי תמשיך לתמוך כלכלית ולתקצב את הקבוצה.

בנוסף לכך, ובעקבות הרפורמה והתוכניות בעיר יבנה, אותו גורם מספר כי בעונה הבאה יבנה לא תהווה פקטור משמעותי בצמרת והיא צפויה לבנות קבוצה במטרה להבטיח הישארות לעונה נוספת בלבד.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן