אלי סגרון לשעבר מחזיק תיק הספורט בעיריית דימונה בהתייחסות לרפורמה

אלי סגרון, מחזיק תיק הספורט לשעבר בעיריית דימונה, ואחד האנשים המזוהים ביותר עם הספורט בעיר מחזק את נושא הרפורמה של ההתאחדות לכדורגל, והגיש הצעה למר שינו זוארץ יו״ר ההתאחדות לכדורגל לביצוע מס׳ שינויים שיכולים להוביל למתווה מאוזן וטוב לניהול וקידום הליגות "הנמוכות"

אלי סגרון לשעבר מחזיק תיק הספורט בעיריית דימונה בהתייחסות לרפורמה

[adrotate group="4"]

הרפורמה בליגות הנמוכות עשתה הד מאוד גדול ומשפיעה על הפעילות של הליגות הנמוכות מבחינת החתמות והתנהלות הקבוצות, כשבמקביל מתנהלת מחאת שחקנים.

אלי סגרון, מחזיק תיק הספורט לשעבר בדימונה ואולי אחד האנשים המזוהים ביותר עם ענף הספורט חיזק את נושא הרפורמה, והגיש פנייה למר שינו זוארץ יו״ר ההתאחדות לכדורגל בהצעה למס׳ שינויים ברפורמה לאור ניסיונו רב השנים בניהול מערכות ספורט גדולות, שינויים שיכולים להובי למתווה מאוזן וטוב לניהול וקידום הליגות "הנמוכות"

אלי סגרון: ״כואב לי לראות את המצב הקיים בעקבות "הרפורמה בליגות הנמוכות", שוחחתי עם יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ, אמרתי לו שאני תומך ברפורמה עם מספר תיקונים״

הכוונה של ההתאחדות לקדם שחקנים מקומיים וצעירים, הינה נכונה וחשובה מאוד.כמו כן, אף העברתי ליו"ר ההתאחדות, הצעה שכתבתי לביצוע מספר שינויים ברפורמה.

אני חייב לציין, ששינו זוארץ, גילה רצינות וחשובה לו הצלחת הרפורמה מההיבטים של מנהל תקין, קידום שחקני בית וצעירים, התמקצעות ושיפור הרמה בליגות הנמוכות.

לאור נסיוני בניהול מערכות ספורט גדולות, אני חושב שהשיח בתקשורת וברשתות החברתיות, מסב נזק גדול לכדורגל בליגות "הנמוכות". ניתן להגדיל את סכום השכר בצורה דיפרנציאלית, לקבוצות בפריפריה בצפון ובדרום.

לקבוצות כמו דימונה ואילת, יש קושי רב להביא שחקנים איכותיים ועלותם גבוהה מאוד, מנגד לאור זאת חייב להשקיע ולהצמיח שחקנים ממחלקת הנוער ולטפח ולקדם שחקני בית, על מנת לצמצם את התלות בשחקני חוץ.

על כולם לזכור שאת הקבוצות מנהלים אנשים יקרים, שפועלים בהתנדבות מלאה, מתמודדים עם המון דו"חות ופרוטוקולים, חוזים, לחץ ולא מעט בעיות ניהול. בנוסף המימד הפוליטי בליגות הנמוכות גדול, הקבוצות נתמכות מהרשויות המקומיות עד 90% מתקציבן, ותלויות בחסדי נבחרי הציבור בעירם.

מדובר בכסף ציבורי, אנחנו בשנת בחירות ועל כולם לנהוג במשנה זהירות. גם תקצוב גבוה מאוד, יוצר אי שיוויוניות בין שאר הקבוצות, לשחק רק עם שחקני חוץ, גורם לאיבוד הזהות של הקבוצה ולאוהדים זה מאוד כואב.

יו"ר ההתאחדות הגיע לביקור בדימונה ונפגש עם ראש העיר בני ביטון ונציגים מטעמו, להבנתי היתה פגישה טובה ואין לי ספק ששני הצדדים רוצים בסיום הסגה, בהצלחת הליגות הנמוכות וקידומן. כל בר דעת יודע, שקשה לנהל משא ומתן תחת "אש" , אי אפשר לתבוע ולתקוף את ההתאחדות, ומנגד לבקש שיבחנו וישנו את ההחלטה.

ניתן על בסיס "הרפורמה" וההצעה שכתבתי, לדון על הסעיפים למצוא את הנקודות החשובות להגיע להבנות, ולצאת לדרך חדשה וטובה למען קידום הכדורגל והשחקן המקומי ושחקני הנוער בעיקר.על כולם לזכור דבר חשוב, הקבוצות פועלות לקידום הענף ולא קידום אישי של אף אדם. האוהדים והשחקנים אוהבים כדורגל, וכולם רוצים לצאת לדרך חדשה וטובה.

אני מאחל בהצלחה לכולם ועונה מלאת הישגים.

Subscribe
Notify of
1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments

הכול טוב ויפה ההתאחדות עושה עוול לכול השחקנים. ולפי דעתי הם לא יכולים לקבוע בעניין השכר כי הם לא משלמים את השכר לשחקנים. אם ההתאחדות פוחדים שקבוצות יתפרקו או לא ישלמו את השכר שיעשו בקרה תקציבית. ולפי חוק אם השחקנים יערערו על השכר לבגץ על השכר הם לוקחים בענק כי מה שההתאחדות עושים לא חוקי

1
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן