האם התמיכה של עירוני מודיעין בעתירה כנגד הרפורמה, היא רק כדי לעזור לראש עיריית דימונה בני ביטון?

חשיפת דריבל: בעירוני מודיעין מתכוננים לעונה הבאה בליגה א׳, כאשר גורם בקבוצה מצהיר כי במועדון מתכננים להעמיד תקציב של 800 אלף ש״ח ולא יותר ממיליון ש״ח בדומה להגבלת הרפורמה. אם כך, מדוע אותה עירוני מודיעין שותפה לעתירה כנגד הרפורמה? אותו גורם מספר כי ראש עיריית דימונה בני ביטון, לכאורה פנה לאיש החזק במודיעין אלי סבח, לשניים היכרות מהעולם הפוליטי ולכאורה אמר לו ״תעזור לי לעלות ליגה״. מודיעין שותפה לעתירה וזאת למרות שהקבוצה בכלל לא מתכוונת להתמודד על עליית ליגה או להשקיע תקציב גדול

האם התמיכה של עירוני מודיעין בעתירה כנגד הרפורמה, היא רק כדי לעזור לראש עיריית דימונה בני ביטון?

[adrotate group="4"]

הרפורמה בליגות הנמוכות עשתה הד מאוד גדול, בעיקר אצל הקבוצות שמתוקצבות ע״י עיריות בכספי ציבור ומתכננות להתמודד על עליית ליגה. אותן עיריית לא מצליחות להבין מדוע בהתאחדות החליטו להגביל אותן תקציבית, אם יש להן את האפשרות להעמיד תקציב גדול לקבוצות.

המובילה מבין אותן קבוצות היא מ.ס דימונה. כזכור, אנחנו נמצאים מס׳ חודשים לפני בחירות מוניציפליות, וגורמים בדימונה מספרים כי ראש העיר מתכנן להשקיע מילוני שקלים על מנת לעלות את הקבוצה לליגה הלאומית, וזאת לכאורה על מנת לקרב אליו בחזרה את הרחוב הספורטיבי בעיר דימונה.

הרפורמה פגעה למ.ס דימונה בתוכניות ,מאחר וכדי להביא שחקנים לדרום מ.ס דימונה צריכה לשלם חוזי עתק. מעבר לכך, לדימונה אין כמעט בכלל שחקני בית והרפורמה פוגעת משמעותית ברצונות של הקבוצה להתמודד על עלייה.

בעקבות המצב, ראש עיריית דימונה החליט להוביל עתירה להתאחדות לכדורגל ולהגיע עד לבית הדין, לשם כך הוא חיבר לעתירה מועדונים נוספים שמתנגדים לרפורמה, אבל לא מעט דברים בהתנהלות העתירה לכאורה היו לא כשורה. זה התחיל מכך שהפועל הרצליה הוכנסה לעתירה שלא בידיעתה ויו״ר הקבוצה ניר שטרית זעם על כך, והמשך לחיבור של מודיעין לעתירה.

אתמול (חמישי) אתר ״דריבל״ חשף כי במקביל להכנות בעירוני מודיעין בעונה הקרובה המועדון צפוי להעמיד תקציב של כ-800 אלף ש״ח ותקציב שלא יעבור את המיליון ש״ח, בדיוק הסכום שאליו הרפורמה מקבילה את הקבוצות. אם כך מדוע עירוני מודיעין שכלל לא מתכוונת להעמיד תקציב גדול או להתמודד על עלייה נכנסה לעתירה כנגד הרפורמה?

גורם במודיעין מספר כי ראש עיריית דימונה בני ביטון, לכאורה פנה ליו״ר והאיש החזק אלי סבח לשניים היכרות פולטית מוקדמת ואמר לו לכאורה ״תעזור לי לעלות ליגה״, מה שלכאורה הוביל לכך שעירוני מודיעין נמצאת בתוך העתירה. ראש עיריית דימונה ביטון, לכאורה ניסה למשוך אליו מועדונים כמו מודיעין למרות שלאותה קבוצה אין שום אינטרס למנוע את הרפורמה, ואם אכן כך פני הדברים, לכאורה מודיעין משרתת את האינטרסים של מ.ס דימונה בלבד כשהיא מתכננת בסה״כ להבטיח הישארות בליגה.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן