אליאור משלי מתרחק ממ.ס דימונה

פרסום ראשון: החלוץ המצוין אליאור משלי, שרשם אשתקד עונה אישית אדירה ניהל מו״מ מול מ.ס דימונה ששואפת לעלות לליגה הלאומית, אך נכון לעכשיו לא סוכמו הדברים בין הצדדים ומשלי מתרחק ממ.ס דימונה ושוקל הצעות מקבוצות אחרות

אליאור משלי מתרחק ממ.ס דימונה

[adrotate group="4"]

מ.ס דימונה הצליחה להשתחל ברגע האחרון לפלייאוף בעונה הקודמת , זאת אחרי שהשקיעה התקציב הכי גדול בליגה א׳ דרום. גם העונה דימונה יצאה בהצהרות, ונראה שראש עיריית דימונה רוצה להוביל את מ.ס דימונה בעונת בחירות לליגה הלאומית.

לשם כך החתימו את ניר קלינגר בחוזה עתק ויחד איתו הגיע שמעון ביטון, למרות שהמאמן לא עמד על הקווים מאז כסייפה. בדימונה רצו להתחיל להחתים שחקנים ואפילו ניהלו מו״מ עם מס׳ שחקנים מובילים בליגה א׳. אך לבסוף החליטו לעצור כל פעילות במועדון הדרומי, זאת מאחר והקבוצה הגישה עתירה כנגד הרפורמה וממתינה לדיון בעניין הזה.

לאחרונה, הקבוצה ניהל מו״מ מול השחקן אליאור משלי, שהיה לאחד מהשחקנים המובילים בליגה א׳ בעונה הקודמת. משלי הגיע מהליגה הלאומית לכפר שלם והפך לשחקן מפתח במדי הכתומים, הוא כבש 16 שערים בכל המסגרות וסיים את העונה כמלך שערי הקבוצה,

במ.ס דימונה הביעו עניין בחלוץ המוכשר, כחלק מהרצון של המועדון לבנות קבוצה שתתמודד חזק על עליית ליגה, ואף ניהלו מו״מ מתקדם מול השחקן. אך הצדדים לא הגיעו לסיכום, ונראה שאליאור משלי מתרחק ממ.ס דימונה ושוקל הצעות ממועדונים אחרים.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן