מכבי יבנה מעוניינת בויקטור גניש ויוסי חכים

פרסום ראשון: אחרי מס׳ שנים שבהן יוסי זוזוט עמד על הקווים, החליטו לעשות שינוי במכבי יבנה בעמדת המאמן. נכון לעכשיו הנהלת המועדון מעוניינת ביוסי חכים ובויקטור גניש וההחלטה צפויה להתקבל בימים הקרובים

מכבי יבנה מעוניינת בויקטור גניש ויוסי חכים

[adrotate group="4"]

מועדון הכדורגל מכבי יבנה מתכונן לעונה הבאה בליגה א׳, וזאת אחרי שהקבוצה בעונה הקודמת נבנתה במטרה להתמודד על עליית ליגה אך בסופו של דבר רשמה עונה מאכזבת מבחינתה והייתה צריכה להסתפק רק בפלייאוף.

במועדון החליטו לקראת העונה הבאה ועם כניסת הרפורמה לבצע כמה שינויים. הראשון מבינהם הוא בעמדת המאמן, זאת לאחר שיוסי זוזוט עמד על הקווים בשנים האחרונות אך הקבוצה לא הגיעה להצלחה ולא עמדה במטרות שלה.

ביו המועמדים למכבי יבנה הם ויקטור גניש ויוסי חכים. גניש שועלים ותיקים בליגה א׳ דרום. גניש, מאמן מנוסה בליגה א׳, היה אמור להמשיך בהפועל מרמורק וזאת אחרי שהוביל את הקובצה לעונה מוצלחת במינימום תקציב ומנע ממנה מאבקי תחתית, תחת גניש מרמורק כמעט הגיעה עד לפלייאוף.

מכבי יבנה גם מעוניינת ביוסי חכים, גם הוא מאמן מנוסה בליגה א׳, מכיר את הליגה מקרוב. חכים, אימן את עירוני אשדוד והצליח לייצב את השורות בקבוצה, אחרי הפסקה קצרה הוא רוצה להוביל קבוצה להצלחות.

במכבי יבנה צפויים לנהל מו״מ מול המאמנים ובימים הקרובים יוחלט על זהות המאמן של יבנה בעונה הבאה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן