ההתאחדות לכדורגל תדון בעתירת הקבוצות ביום רביעי הבא

פרסום ראשון: הרפורמה הצפויה להיכנס לתוקף בעונה הבאה בליגות הנמוכות היא שנויה במחלוקת. כתוצאה מהמצב, כעשרה מועדונים שמתנגדים לרפורמה התאגדו והגישו עתירה, הדיון בנושא צפוי להתקיים ביום רביעי הבא בשעה 14:00. גורם בהתאחדות: ״לא צפויים להיות שינויים״

ההתאחדות לכדורגל תדון בעתירת הקבוצות ביום רביעי הבא

[adrotate group="4"]

בחודש מאי האחרון ההתאחדות הטילה פצצה על מועדוני הכדורגל בליגות הנמוכות, והחליטה להכניס לתוקף החל מהעונה הקרובה על הפרק צמצום תקציבים, קידום שחקנים צעירים ואכיפה משמעותית במטרה למגר את תופעות מכירות המשחקים ואת הכסף השחור לכאורה.

מס׳ מועדונים משני המחוזות ליגה א׳ צפון ודרום החליטו להתאגד לאור העובדה כי אותם מועדונים אינם מסכימים עם הרפורמה שצפויה לצאת לפועל. חלק מהקבוצות אלו קבוצות שמתוקצבות בכספי ציבור ובתמיכה עירונית וקבוצות שרצו להשקיע תקציבים גדולים במטרה לעלות ליגה.

גורם בהתאחדות לכדורגל הסביר כי מספיק אפילו מועדון אחד על מנת להגיש עתירה, וכי ברגע שהוגשה עתירה צפוי להתקיים דיון בנושא. היום (רביעי) נמסר מההתאחדות לכדורגל כי ביום הרביעי הבא 28/6/23 בשעה 14:00 יתקיים דין בנוגע לעתירת הקבוצות כנגד הרפורמה.

גורם נוסף בהתאחדות אמר: ״ יתקיים דיון וזה חשוב לשמוע את קול המועדונים, אך הרפורמה לא צפויה להתבטל למרות הציפיות הגדולות״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן