אין שינוי: הרפורמה תצא לדרך בעונה הקרובה

מבדיקה מעמיקה ולמרות פרסומים על ביטול הרפורמה, נודע לאתר דריבל כי ההתאחדות לכדורגל אכן מתכוונת להוביל את הרפורמה החל מהעונה הבאה. זוהי לא תהיה עונת הסתגלות, אך ההתאחדות תושיט יד מלטפת לקבוצות. כמו כן, אין שינוי בהגבלת התקציב, אך מסתמן כי קבוצות פריפריאליות יקבלו החרגה בתקציב של 250 אלף ש״ח. עשר קבוצות הגישו עתירה, טרם נקבע דיון

אין שינוי: הרפורמה תצא לדרך בעונה הקרובה

[adrotate group="4"]

בתאריך ה-28/5/23 נקבע כי תצא לדרך החל מעונת המשחקים הקרובה 23/24 רפורמה בליגות הנמוכות.אצל מרבית המועדונים הרפורמה התקבלה בעין יפה, אך אצל חלק מהמועדונים בעיקר אצל אלו שנתמכים ע״י העירייה ויכולים להעמיד תקציבים גדולים הרפורמה לא התקבלה בצורה טובה.

הרפורמה, קיבלה בשבועיים האחרונים פרשנות גדולה ע״ אוהדים ובכלי התקשורת, כאשר אתר דריבל החליט לבצע בדיקה מעמיקה על כוונות ההתאחדות בנושא הרפורמה.

לאחר הבדיקה, נודע לאתר דריבל ההתאחדות לכדורגל לא מתכוונת לחזור בה מהרפורמה ושהיא לא צפויה להתבטל. כמו כן, ההתאחדות לכדורגל לא מתכוונת להפוך את העונה הבאה לעונת הסתגלות ולוותר על כל סעיפי הרפורמה, אך כן מתכוונת להושיט יד מלטפת לקבוצות שיצטרכו להתמודד עם השינויים הקרובים.

כמו כן, הקבוצות יהיו מוגבלות לתקציב שחקנים של מיליון ש״ח בליגה א׳ ובליגה ב׳ לחמש מאות אלף ש״ח. ע״פ מקורות שהגיעו לאתר דריבל, קבוצות פריפאריליות צפויות לקבל החרגה בעקבות חוק הספורט, ויתאפשר להם להעמיד תקציב של עד מיליון ומאתיים חמישים אלף ש״ח. הקבוצות יוגבלו ל-7 שחקני רכש ולכל שאר הסעיפים שהתפרסמו בתקנון הרפורמה.

מבדיקה נוספת מול ההתאחדות לכדורגל נודע לאתר דריבל, כי אכן הוגשה עתירה כנגד הרפורמה עליה חתומות עשר קבוצות מליגה א׳ משתי המחוזות זאת מתוך 32 קבוצות שמשחקות בליגה א׳ צפון ודרום, אך טרם נקבע דיון בנושא.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן