זוכרים את אילן סויסה ז״ל

לפני שלוש שנים עולם הכדורגל בליגות הנמוכות נפרד מאחד האנשים המיוחדים בנוף של הכדורגל אילן סויסה ז״ל, מחר (ראשון) מזה שנה שלישית ברציפות יתקיים משחק הוקרה לזכרו של סויסה, באיצטדיון גרין שבנוף הגליל במעמד מכובדים מהליגות הנמוכות

זוכרים את אילן סויסה ז״ל

[adrotate group="4"]

שלוש שנים עברו מאז שאילן סויסה כבר לא איתנו, ולמרבית האנשים שהכירו אותו מקרוב זה מרגיש כמו אתמול. סויסה שיחק ואימן לאורך השנים בקבוצות הכדורגל הצפוניות של הליגות הנמוכות, ואימן בקבוצות כמו עירוני טבריה ומגדל העמק הקבוצה האחרונה שהוא אימן, כאשר במשך ארבע שנים הוא נלחם במחלת הסרטן ולא וויתר לרגע תוך כדי המאבק הממושך על הכדורגל שהיה כל עולמו.

סויסה, היה איש מיוחד ושונה בנוף של הכדורגל של הליגות הנמוכות. יעיד על כך כל מי שהכיר אותו, עבד לצידו או שיחק תחתיו. וכך גם העידו שחקניו דאז במגדל העמק שעשו מחווה מרגשת ובלתי נשכחת, זאת לאחר שעלו אל כר הדשא כשהם לבושים בחולצות עם הכיתוב "אילן, החלמה מהירה מחכים לך!". חלק מהשחקנים הגדילו לעשות מעבר למחווה המרגשת – כשהחליטו לגלח את שיער ראשם כאות הזדהות עם המאמן. עיניים רבות ביציעים ועל הדשא לא נשארו יבשות.

סויסה היה לוחם אמיתי כשחקן וכמאמן על הקווים, והוא נלחם במחלה הארורה עד לרגע האחרון, אך המאבק לא צלח והוא הלך לעולמו בגיל 46 והשאיר את אנשי הליגות הנמוכות המומים וכואבים.

אילן סויסה ז״ל היה יותר ממאמן כדורגל – הוא היה מנטור, חבר, איש סוד ומודל לחיקוי לכל כך הרבה אנשים בליגות הנמוכות. לאילן הייתה דרך להוציא את המיטב מכל מי שפגש, והאנרגיה המדבקת וההתלהבות שלו מהמשחק באמת היו ללא תחרות. קשה לתאר במילים עד כמה אילן היה מיוחד, היה לו כישרון להתחבר לאנשים והוא תמיד עשה מעל ומעבר כדי לעזור לכל מי שצריך. הוא היה מסוג האנשים שהיו מוותרים על הכל כדי לתת יד, להציע עצות או פשוט להקשיב כשמישהו צריך לדבר. והוא עשה הכל עם חיוך על הפנים וניצוץ בעיניים.

אילן היה אהוב על כל מי שהכיר אותו, ופטירתו הייתה מכה לליגות הנמוכות בכדורגל. אבל גם אחרי מותו, הוא ממשיך לעורר את כולנו. מורשתו מתקיימת באינספור החיים בהם נגע, בשחקנים שאימן באנשים שהיו סביבו לאורך השנים ובחברויות שרקם.

מחר (ראשון) מזה שנה שלישית ברציפות יערך משחק הוקרה לאילן סויסה, כאשר המשחק יערך באיצטדיון גרין בנוף הגליל , המשחק יועבר בשידור ישיר ברדיו קול רגע, ויערך במעמד ראש עיריית נוף הגליל מר רונן פלוט, ישפטו את המשחק השופטים אוהד אסולין וספיר ברמן והוא יערך במעמד מכובדים מהכדורגל הישראלי.

יהי זכרו ברוך!

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן