קרדיט: מאיר מחיטר, רוצה להמשיך במ.כ ירושלים לעונה נוספת (צילום: אייל עמר)

״ליגה ב׳ הפתיעה אותי, תמיד אמרתי שזו תיהיה תחנה אחרונה מבחינתי ואני חוזר בי״

השחקן הצעיר מאיר מחיטר, עלה ליגה עם מכבי יפו אבל אחרי עונת העלייה הוא סיים את דרכו בקבוצה ואף חשב לפרוש מכדורגל. לבסוף הוא הגיע לליגה ב׳ ומצא בית חם במ.כ ירושלים, מועדון שאפשר לו לשלב בין כדורגל לדת. מחיטר שואף להמשיך בקבוצה גם בעונה הבאה וחולם לכבוש מספר דו ספרתי

קרדיט: מאיר מחיטר, רוצה להמשיך במ.כ ירושלים לעונה נוספת (צילום: אייל עמר)

״ליגה ב׳ הפתיעה אותי, תמיד אמרתי שזו תיהיה תחנה אחרונה מבחינתי ואני חוזר בי״

[adrotate group="4"]

מאיר מיחיטר (23), גדל במחלקות הילדים והנוער של הפועל רמת גן עד גיל נוער, לאחר מכן הוא שיחק שנתים באור יהודה בליגה א׳ ואז הגיע למכבי יפו איתה עלה לליגה הלאומית לפני כשתי עונות.

אחרי שסיים את דרכו בקבוצה, הוא כמעט חשב לפרוש מכדורגל, אבל אז הוא הגיע בעונה הקודמת למ.כ ירושלים והתחבר למועדון כמו כפפה ליד.

״אחרי שלא המשכתי במכבי יפו לקחתי את זה נורא אישי, לא חשבתי שיהיה עוד מועדון שיתאים לי, רציתי לקחת צעד אחורה מהכדורגל ולפרוש. שיחקתי ברמלה חודש והיה לנו מפגש עם מ.כ כל כך התחברתי למועדון מבחינת דת, שאיפות, רצון להצלחה, אחרי המשחק כבר קיבלתי פנייה ולא היססתי לרגע״ מסכם הקשר הצעיר.

מאיר, ספר על החיבור למ.כ ירושלים?

״החיבור היה נורא טבעי האנשים, החברים הקרובים שנתנו לי את הביטחון, המועדון שנותן את הדגש על הדת, ואסי ברוכיאן שיש לנו חיבור נורא עמוק״.

מאיר מחיטר, נחשב לשחקן צעיר עם הרבה פוטנציאל, הוא הרשים את כל ליגה ב׳ על כר הדשא והיה לאחת מפריצות העונה בליגה אחרי שכבש שבעה שערים והוסיף שבעה בישולים. יש לו חוש מיקום מעולה, שליטה טובה, הוא נלחם על כל כדור ותמיד מנסה לכבוש שערים נתונים שהופכים אותו לנכס יקר לכל מועדון.

מעבר ליכולת על כר הדשא, מה שמייחד את מחיטר הוא המחויבות שלו גם לערכים ולעקרונות של הקבוצה מ. ירושלים, שבוחרת את השחקנים שלה לא רק בגלל היכולות שלהם על המגרש, אלא גם לפי החיבור לדת ולערכים. החיבור לכדורגל ולדת הפך את מ.כ ירושלים לבית חם עבור מחיטר.

הגעתם עד לפלייאוף העליון אבל הודחתם וירושלים לא הצליחה לעלות ליגה. איך אתה מסכם את הדרך של הקבוצה?

״הגענו לפלייאוף שיש לנו מטרה אחת וזה לעבור את המשחק הראשון ואחרי זה נתחיל לחשוב על המשחק השני, נורא התאכזבנו מהפסד אבל יש מישהו למעלה שהחליט שעדיין לא מגיע לנו. הדרך של הקבוצה הייתה מדהימה החיבור עם הבוגרים יותר והצעירים היה כל כך אמיתי ונכון והלוואי שכולם ימשיכו בשנה הבאה״

האם אתה מרוצה מהעונה שלך ברמה האישית?

״הגעתי לקבוצה בנובמבר עם אפס שערים ושלושה בישולים, וסיימתי אותה עם שבעה שערים ושבעה בישולים. אני מאוד מרוצה, אבל בעזרת השם שנה הבאה דו ספרתי.

איך התרשמת מליגה ב׳ דרום ב׳?

״ליגה ב׳ הפתיעה אותי מאוד תמיד אמרתי שזו תיהיה תחנה אחרונה מבחינתי ואני חוזר בי, נהנתי כל כך מהאנשים מהקבוצות מהקהלים״

אחרי שהתחבר בצורה מדהימה למועדון מחיטר מצהיר: ״אני רוב הסיכויים אמשיך במ.כ ירושלים״, ובעונה הבאה הוא חולם לסיים עם מס׳ דו ספרתי ולרשום עוד עונה מצוינת.

Subscribe
Notify of
1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments

In God we trust

1
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן