כסייפה בתהליך החלמה, שרון חיטמן מעוניין לאמן את הקבוצה

פרסום ראשון: מקורבים למאמן שרון חיטמן, פנו אל יו״ר עירוני כסייפה עדנאן אלעמור, והציעו לו את המאמן לעונת המשחקים 23/24. אך בכסייפה עסוקים כעת בלסיים את העונה החולפת בצורה הטובה ביותר ובהפקת לקחים. עדנאן אלעמור יו״ר הקבוצה: ״כרגע אני לא מתעסק בעונה הבאה עד שאני לא מסיים את העונה הנוכחית בצד הניהולי ועל הצד הטוב ביותר״ 

כסייפה בתהליך החלמה, שרון חיטמן מעוניין לאמן את הקבוצה

[adrotate group="4"]

המאמן שאימן בעבר את בני אילת עלה איתה ליגה, אבל לא הצליח להוביל אותה להצלחה בליגה א׳ ולבסוף פוטר, הוצע לאחרונה ליו״ר כסייפה על מנת שיאמן את הקבוצה בעונת המשחקים 23/24.

כזכור, עירוני כסייפה רשמה בעונה החולפת את אחת העונה המוצלחות ביותר של המועדון, זאת על אף עננת הבעיות הכלכליות והחובות שנקלעו אליהם במועדון. לפני כשתי עונות כסייפה עשתה היסטוריה לאחר שהצליחה להבטיח הישארות בעונה של ארבע יורדות, והעונה הזאת גבתה מכסייפה מחיר כלכלי כבד ואף השפיע על העונה החולפת.

תשובתו של היו״ר עדנאן אלעמור, הייתה מאוד ברורה ובמועדון הצהירו כי עד שלא יסיימו את נושא סגירת חובות של עונה הקודמת לא יתפנו לעונה הקרובה.

עדנאן אלעמור, שידוע כאיש מאוד אמין נקלע לחובות בעונה האחרונה, אך למד מטעויות העבר ואינו מעוניין לשוב ולחזור על אותה הטעות, וכפי ששמה של כסייפה היה במשך שנים שם טוב בכוונת עדנאן אלעמור לא לתת לעונה החולפת לפגוש בשם הטוב של המועדון.

לכן, רק לאחר יודע תהליך החלמת המועדון והיוודע התקציב לעונת 23/24 יתחילו את ההכנות לעונה הבאה. לאן מן הנמנע שעדנאן אלעמור יעביר את המושכות לגורם אחר לניהול הקבוצה, אך דבר זה אינו ברור כרגע, מה שבטוח כסייפה עדין בשלבי החלמה ומתרכזת בלסיים את העונה החולפת בצורה ועד אז אין כוונה למנות או להחתים מאמן ושחקנים ושרון חיטמן יאלץ להמתין לתשובה.

תגובת עדנאן אלעמור יו״ר כסייפה : ״על הפרק מס׳ מועמדים איכותיים, אך כרגע אני לא מתעסק בעונה הבאה עד שאני לא מסיים את העונה הנוכחית בצד הניהול ועל הצד הטוב ביותר״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן